سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ساوه

حوزه/حجت الاسلام رحیمی گفت: سیره عملی بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها بهترین الگو برای نقش‌های اجتماعی و فرهنگی و عرصه‌های مختلف زندگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز نشست پژوهشی با عنوان "جهاد تبیین در قیام فاطمی" با حضور حجت الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه ساوه در مدرسه علمیه الهیه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام رحیمی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها بیان کرد: سیره عملی بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها بهترین الگو برای نقش‌های اجتماعی و فرهنگی و عرصه‌های مختلف زندگی است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی فعلی جامعه و ضرورت همراهی مردم با دولت جهت برطرف شدن موانع پیشرفت تاکید داشت: انقلاب اسلامی در حال حاضر دستاوردهای مهمی در حوزه‌های استقلال ملی و اقتدار بین المللی دارد که همین امر جمهوری اسلامی ما را از بسیاری از وابستگی های اقتصادی جهانی بازداشت و اگر به گذشته نگاه کنیم وضعیت معیشتی مردم نسبت به آن ایام، پیشرفت‌های فراوانی داشته که قابل تقدیر است.

در ادامه این نشست طلاب پیرامون سیر فتنه‌های تاریخ از حکومت امام علی علیه السلام تاکنون، علل بی حجابی و ضرورت امر به معروف و نهی از منکر سوالاتی را مطرح کردند و حجت الاسلام رحیمی پاسخ‌های تفصیلی منطبق بر سیره امام علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها ارائه داد.

در پایان این نشست از امام جمعه شهرستان ساوه به عنوان پژوهشگر با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha