یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حسن محمدی

حوزه/ حجت الاسلام محمدی گفت: صدها هزار زن در زندان های آمریکا بدون محاکمه زندانی هستند و سالانه صدها زن با وحشیانه ترین شکل به دست پلیس این کشور شکنجه و کشته می شوند و چنین کشوری برای ما از حقوق زنان صحبت می کند!!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام حجت الاسلام حسن محمدی امروز در جمع بانوان فعال قرآنی ارومیه که در سالن اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد، با بیان این که تمام حرکات و رفتارهای حضرت زهرا (س) برای ما مسلمین الگو است، اظهار داشت: امروز همه ما وظیفه داریم سبک و سیره حضرت زهرا (س) را مورد مطالعه قرار داده و آن را در زندگی خود پیاده کنیم و به درستی به مردم خصوصا نسل جوان جامعه که در اثر تبلیغات گسترده دشمن، از دست یابی به معارف اهل بیت محروم مانده اند، انتقال دهیم.

وی اضافه کرد: تمام رفتارهای حضرت زهرا (س) بُعد سیاسی داشت؛ گریه در قبرستان بقیع برای تحریک عواطف و احساسات مردم، وصیت مبنی بر غسل، کفن و دفن شبانه شان و حضور در درب اهالی مدینه برای تبیین حقیقت تماما ابعاد سیاسی دارد و این مسائل برای ما در جهاد تبیین الگو است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه با بیان این که در قضیه دفاع از زن، اسلام موضع تهاجمی دارد، گفت: در بحث حقوق زنان ما مدافع نیستیم بلکه در جایگاه تهاجمی قرار داریم و هیچ مکتب و مذهب و آیینی به اندازه اسلام به زن جایگاه و قداست نداده است و غربی ها زن را ابزاری برای رسیدن به پول و ثروت می دانند.

وی با اشاره به حذف ایران از کمیسیون مقام زنان گفت: صدها هزار زن در زندان های آمریکا بدون محاکمه زندانی هستند و سالانه صدها زن با وحشیانه ترین شکل به دست پلیس این کشور شکنجه و کشته می شوند، چنین کشوری برای ما از حقوق زنان صحبت می کند و مدعی دفاع از جایگاه زن است. البته ماجرای اخیر حذف ایران از کمیسیون زنان به دلیل نگرانی استعمار و استکبار جهانی از پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های علمی، دفاعی و اقتصادی است و ارتباطی به حقوق زن ندارد.

حجت الاسلام محمدی در ادامه به بانوان موفق در انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی به معنی واقعی کلمه جایگاه اجتماعی زنان را احیا کرد و حضور چشم گیر و بی سابقه زنان و بانوان در عرصه های علمی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و پزشکی شاهد این ادعاست.

وی در پایان گفت: در هیچ مکتب و مذهبی نمی توان زنانی همچون حضرت خدیجه(س)، زهرا(س)، زینب(س)، معصومه(س) را پیدا کرد و اسلام با داشتن چنین زنان بصیر، شجاع و الگویی باید برای دیگر زنان خط بدهد و دنیا امروز محتاج تبعیت از خط و فکر این بزرگواران است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha