شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
المصطفی

حوزه/ مراسم افتتاحیه برنامه های هفته پژوهش و نمایشگاه متمرکز دستاوردهای پژوهشی، امروز در سالن قدس مجتمع امام خمینی(ره) آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آقای قلی زاده با اشاره به برگزاری هفته پژوهش جامعةالمصطفی با تمرکز بر موضوع آینده پژوهی، خاطرنشان کرد: دبیرخانه هفته پژوهش المصطفی با تشکیل سه کمیته علمی، تبلیغات و پشتیبانی، فعالیت های خود را آغاز نمود و برنامه های متنوعی را ویژه این هفته در نظر دارد.

وی ادامه داد: در بخش کمیته علمی، برنامه های مختلفی از جمله برگزاری نشست های علمی، کارگاه ها، جلسات نقد کتاب و کرسی های علمی در دو بخش مراکز تخصصی و متمرکز در سازمان مرکزی المصطفی برنامه ریزی گردید. حجم گسترده ای از برنامه های علمی در مراکز جامعةالمصطفی شامل دویست برنامه در حال اجراست و سه برنامه به علاوه اجلاسیه کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، به میزبانی جامعه المصطفی برگزار خواهد شد. همچنین نشست انجمن های علمی و نقش آن در آینده پژوهشی المصطفی به میزبانی مجتمع آموزش عالی بنت الهدی و نشست علمی ظرفیت شناسی فضای مجازی ناظر بر آینده پژوهی به میزبانی دانشگاه مجازی المصطفی برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه دائمی هفته پژوهش المصطفی در ادامه اظهار داشت: دومین دوره کارگاه نمایه سازی بین المللی نشریات المصطفی به صورت متمرکز روز سه شنبه در مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی با همکاری اداره کل امور پژوهشی برگزار خواهد شد.

وی، هفته پژوهش را فرصتی برای ارزیابی نقاط قوت و ضعف و بررسی ظرفیت های علمی و دانشی المصطفی دانست و گفت: هفته پژوهش فرصتی برای قدردانی از زحمات پژوهشگران در المصطفی است. در همین خصوص دو مراسم نکوداشت پژوهشگران، انجمن های علمی و نشریات برتر المصطفی و نکوداشت اعضای هیئت علمی برتر در زمینه پژوهش در قالب اجلاسیه فعالان پژوهشی المصطفی برگزار خواهد گردید.

قلی زاده در پایان ابراز داشت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فرصتی برای گردهمایی فعالان پژوهشی المصطفی است تا همه نمایندگی های المصطفی در داخل کشور گرد هم جمع شوند و امروز مشاهده خواهید کرد این نمایشگاه مایه مباهات و افتخار المصطفائیان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha