دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به سفر سه روزه دبیر شورای علمی - تربیتی حوزه های علمیه خواهران کشور به استان در هفته جاری ، جزئیات برنامه های این سفر را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به سفر سه روزه دبیر شورای علمی - تربیتی حوزه های علمیه خواهران به استان در هفته جاری در خصوص اهم برنامه‌ها، اظهار کرد: آقای محمود خالقی، همرزم و دوست صمیمی شهید «حاج قاسم سلیمانی» طی یک سفر سه روزه به استان یزد در نشست های متعدد با بانوان حوزوی نشست خواهد داشت و اولین نشست صبح روز سه شنبه ۲۹ آذر ماه ساعت ۸ صبح در جمع کارکنان، طلاب و اساتید مدرسه علمیه سید الشهدا(علیه السلام) یزد خواهد بود.

وی ادامه داد: پس از آن نشست، دبیر شورای علمی- تربیتی حوزه های علمیه خواهران کشور با حضور در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد، با مدیران مدارس علمیه خواهران استان دیدار خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد تصریح کرد: دیدار و نشست با معاونین ، کارکنان و اساتید مدارس علمیه شهر یزد از دیگر برنامه‌های این سفر خواهد بود که در مدرسه علمیه حضرت زینب (سلام الله علیها) در روز سه شنبه ساعت ۱۸ عصر برگزار خواهد شد.

وی دیدار با طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و موسسه آموزش عالی امام حسین ( علیه السلام) یزد را از برنامه های روز دوم سفر آقای خالقی عنوان کرد .

حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی اضافه کرد: دبیر شورای علمی - تربیتی حوزه های علمیه خواهران کشور در آخرین روز حضور خود در استان، به شهرستان میبد سفر خواهد کرد و در نشست اساتید و طلاب خواهر سطوح ۲، ۳ و ۴ این شهرستان حضور خواهد یافت و در پس از آن با حضور در شهرستان اردکان، با بانوان حوزوی اردکانی و احمدآبادی دیدار و گفت و گو خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha