شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
چهارمین همایش بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در دانشگاه خلیج فارس

حوزه/ امام جمعه بوشهر به اهمیت اجرای پیوست مسئولیت‌های اجتماعی و اجرای دقیق آن اشاره کرد و گفت: اجرای مسئولیت اجتماعی منفعت دو سویه خواهد داشت و صنعت بدون توجه به مسئولیت‌های اجتماعی با مشکلات زیادی روبرو می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در چهارمین همایش بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی که در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد با بیان اینکه دیپلماسی صنعت انرژی یکی از مهمترین مولفه‌ها است اظهار داشت: باید پیرامون این حوزه تحقیق و بررسی‌های زیادی صورت گیرد.

امام جمعه بوشهر بر لزوم تمرکز بر مسائل راهبردی حوزه انرژی تاکید کرد و افزود: قریب ۸۰۰ چاه کم بازده داریم که اگر اینها به شکل علمی و دانش‌بنیان به چرخه تولید بازگردند ۱۵ درصد به تولید ناخالص ملی کمک می‌کند که رقم بسیار بالایی است.

وی با تاکید بر لزوم نگاه ویژه‌ صنایع به مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین با بیان اینکه صنعت در هر جغرافیا قرار می‌گیرد با خود مزایایی همراه دارد و البته آسیب‌هایی نیز ممکن است داشته باشد، عنوان کرد: مدیریت هوشمند این است که مزایای استقرار صنعت را شناخته و تقویت کنیم و آسیب‌ها را به شکل بسیار علمی، روان‌شناختی و جامعه‌شناختی احصا کرده و در صورت امکان رفع کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به اهمیت اجرای پیوست مسئولیت‌های اجتماعی و اجرای دقیق آن اشاره کرد و گفت: اجرای مسئولیت اجتماعی منفعت دو سویه خواهد داشت و صنعت بدون توجه به مسئولیت‌های اجتماعی با مشکلات زیادی روبرو می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha