یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
ظ

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه تئاتر یاس کبود، مظلومیت و اقتدار امیرالمومنین(ع) را نشان می‌دهد، گفت: این تئاتر نشان داد که اگر حضرت زهرا(س) نبود مسیر ولایت الهیه کاملا منحرف می‌شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، شب گذشته در هیئت عشاق الحسن(ع) کاشان، پس از تماشای تئاتر یاس کبود، با تشکر از مجموعه هیئت و بازیگران این تئاتر، اظهار داشت: متنی که استاد خسروی برای این تئاتر نگارش کرده بودند، متن خوبی بود و از نظر نحوه نمایش هم بسیار مناسب بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه تئاتر یاس کبود، مظلومیت و اقتدار امیرالمومنین (ع) را نشان می‌دهد، گفت: این تئاتر نشان داد که اگر حضرت زهرا(س) نبود، مسیر ولایت الهیه کاملا منحرف می‌شد و هیچ کس دیگری نمی‌توانست این نقش و جلوگیری از انحراف مسیر ولایت را انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) که هر کس بدون شناخت امام حاضر از دنیا برود به مرگ جاهلی مرده است، یادآور شد: مرگ جاهلی یعنی فرد، بت پرست از دنیا رفته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه براساس منابع شیعه و سنی حضرت زهرا(س) با دستگاه حاکم بیعت نکردند، خاطرنشان کرد: اگر عدم بیعت حضرت زهرا(س) و حدیث پیامبراکرم(ص) را کنار هم قرار بدهیم، باید سوال کنیم پس امام، حضرت زهرا (س) چه کسی بوده، سوالی که هر کس درباره آن فکر کند به حقانیت امیرالمومنین(ع) پی خواهد برد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha