چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
موسوی نیا

حوزه/معاون فرهنگی پژوهشی اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد استانی بزرگداشت ایام فاطمیه از برگزاری بیش از هزار مراسم در این ایام فاطمیه در پایگاه های فرهنگی از جمله مساجد، تکایا و بقاع متبرکه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی نیا معاون فرهنگی پژوهشی اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عصر پنجشنبه در جلسه ستاد استانی بزرگداشت ایام فاطمیه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با تأکید بر ضرورت نهادینه شدن سبک زندگی فاطمی در دنیای امروز گفت: اگر بتوانیم ابعاد وجودی و سیره فردی و اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س) را به درستی تشریح و در جامعه الگو سازی کنیم بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در راستای هر چه باشکوه تر برگزار شدن ایام فاطمیه دوم با همکاری اقشار و پایگاه های فرهنگی از جمله ائمه جماعات مساجد، مبلغین، روحانیون مستقر، هیئات مذهبی، تشکل های دینی، هیئت امنای بقاع متبرکه و دهیاران ان شاءالله بیش از هزار مراسم در سراسر استان و پایگاه های فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر آمادگی ۱۹۵ مسجد و ۱۰۰ هیئت مذهبی، ۱۰۰ مبلغ و روحانیون مستقر، ۳۰ گروه تبلیغی جهت اعزام به بخشها و روستاهای پر جمعیت در ایام فاطمیه داوطلب فعالیت شده اند.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: با توجه به اینکه فضای شهری باید به تناسب مناسب های مهم ملی و مذهبی رنگ و بوی خاص به خود بگیرد و به همین جهت تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با نصب پرچم و ریسه های مشکی و دیگر اقلام تبلیغی همچون بنر اقدام به این مهم کرده است.

معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان بیان کرد: این ایام را به صورت ارزشمند و در فضای گسترده پاس بداریم و نسبت به شناخت و معرفی مقام شکوهمند حضرت فاطمه زهرا(س) عصاره عصمت و طهارت که در همه عرصه ها و ابعاد مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی به صورت بارز تأثیرات قابل توجهی بر عالم بشریت نهاده، بیش از پیش کوشا باشیم .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha