شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
میثاق با ولایت

حوزه / مراسم میثاق با ولایت و بیعت با آرمان‌های شهدا و امامین انقلاب با حضور طلاب و روحانیون شهرستان زاهدان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان، مراسم میثاق با ولایت و بیعت با آرمان‌های شهدا و امامین انقلاب با حضور طلاب و روحانیون شهرستان زاهدان و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور روز گذشته برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت، به تبیین نقشه دشمن برای گمراهی جوانان و انحراف فکری آنان اشاره و بر لزوم جهاد تبیین و روشنگری خواص به ویژه طلاب و روحانیون تأکید کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور به برنامه‌ریزی دشمن برای سوریه‌سازی ایران از مدت‌ها قبل اشاره و به تشکیل اتاق فکر و عملیات نظامی در برخی کشورها اشاره کرد، که اتفاق درگذشت خانم امینی برنامه دشمنان خبیث ایران را به جلو انداخت و بهانه‌ای برای جنگ و آشوب برای بر هم زدن امنیت مردم ایران شد.

وی افزود: افشای نقشه دشمنان و رصد اطلاعاتی آنان توسط پاسداران غیور که با اقدام شجاعانه سپاه و هدف قرار دادن برخی از مواضع دشمنان در خارج از کشور مواجه گردید، معادلات آنان را با شکست روبرو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha