یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام علی شیرازی

حوزه/ جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فتنه سال ۸۸ را محصول طراحی استکبار جهانی دانست و گفت: دشمن در جنگ فرهنگی اعتقادات مردم را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی، در مراسم سالروز ۹ دی در آبادان اظهار کرد: اگر دشمنان کمی تفکر می‌کردند و هشت سال دفاع مردم آبادان، خوزستان و ملت ایران را در برابر همه سختی‌ها و در جنگ سخت به خوبی درک می‌کردند هیچگاه فتنه‌انگیزی نمی‌کردند.

وی افزود: دشمن ملت ایران هم جاهل است و اهل تعقل نکرده و هیچگاه به تابلوی عظیم ملت ایران نگاه نکرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی گفت: بعد از جنگ تحمیلی تقابل دشمنان با ملت ایران به جنگ فرهنگی تبدیل تا ایمان و اعتقادات مردم را مورد هجوم قرار دهند و در این راه فتنه‌های ۱۰ ساله را طراحی کردند بر اساس این طرح فتنه‌های سال‌های ۸۸ و ۹۸ را طراحی و اجرا کردند.

وی افزود: مهمترین فتنه دشمن در سال ۸۸ و در آستانه انتخابات طراحی و اجرا شد که نتیجه آن تعرض به مقدسات به ویژه در محرم بود که در نهایت با بصیرت مردم در ۹ دی به پایان رسید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: در حوادث چند ماه گذشته نیز دشمنان انقلاب با جنگ روانی از طریق فضای مجازی و اغتشاشات به دنبال تحقق اهداف خود بودند که با حضور مردم فتنه آنها خنثی شد.

وی با بیان اینکه ۹دی فتنه ۸۸ را خاموش کرد، افزود: عزت مردم ایران در این حماسه به نمایش گذاشته شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه دشمن با پشتیبانی مردم از انقلاب هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سینه‌های خود را در برابر تهاجم دشمن سپر می‌کنند و همواره پای اعتقادات و انقلاب اسلامی ایستاده‌ و از ولایت فقیه حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha