شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نمایشگاه

حوزه/ مراسم اختتامیه نمایشگاه خوشنویسی خط سرخ با حضور هنرمندان و جمعی از مقامات فرهنگی هنری استان قم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جواد دلاوری، رئیس اداره هنرهای تجسمی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه، از برگزاری آیین اختتامیه نمایشگاه خط سرخ در روز سه‌شنبه ۱۳ دی‌ خبر داد.

بر اساس این گزارش: دلاوری در ارتباط با اختتامیه و جزئیات برگزاری این مراسم گفت: نمایشگاه خوشنویسی خط سرخ با هدف پاسداشت و یاد بود شهدای استان قم و با مشارکت کنگره ملی شهدای استان، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان بسیج هنرمندان و انجمن خوشنویسان استان قم برگزار شد.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه ۱۳ دی‌آیین اختتامیه این نمایشگاه با مراسم تقدیر از هنرمندان صاحب اثر، خاطرگویی هنرمندان خوشنویس در دوران دفاع مقدس و همچنین مراسم یادبود و بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی، به مناسبت سومین سالگرد شهادت ایشان، همراه خواهد بود.
رئیس اداره هنر های تجسمی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه با اشاره به مشارکت همه جانبه و همکاری های صورت گرفته بین نهاد های مختلف استان قم جهت برپایی این نمایشگاه، تصریح کرد: علاوه بر هنرمندانی که برای نمایشگاه خط سرخ تولید اثر کرده اند، از کنگره ملی شهدای استان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،سازمان فرهنگی هنری شهرداری، معاونت فضای مجازی، هنر رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برای شرکت و حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha