شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید محمود حسینی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ۱۴ مسجد شاخص تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران گفت: مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه محبوب تبریز و نماینده ولی فقیه در استان و همچنین سردار سرتیپ پاسدار ابراهیم جباری فرمانده سابق سپاه ولی امر روز سه شنبه ۱۳ دی از ساعت ۹:۳۰ صبح در صحن مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: در سطح آذربایجان شرقی ۸۷ برنامه محوری برای بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به همت تشکل‌های مذهبی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد : همچنین مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها در ۱۴ مسجد شاخص سطح شهر تبریز توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با همکاری نواحی انجمن‌های اسلامی مراسمی برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی عنوان کرد: قرار است در روز شهادت سردار سلیمانی یکی از هیئت‌ها به صورت نمادین و محوری مراسم عزاداری برگزار کرده و همچنین قرار بر این است تا به صورت مشترک با چند سازمان و نهاد پویش‌هایی برای سردار سلیمانی برگزار شود.

وی در خصوص جزئیات یکی از پویش‌ها اظهار کرد: یکی از پویش‌ها در خصوص مسئولان است، به گونه‌ای که تعدادی از جوانان به سراغ مدیران می‌روند و عهدی را که مسئولان با سردار سلیمانی می‌بندند را روی کاغذ پیاده می‌کنند تا در قالبی در سطح جامعه بازنشر داده شود.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: قرار است تا هیئت‌ها موکب‌های ایستگاه صلواتی به نام سردار سلیمانی برگزار کنند و در محلاتی از جمله مارالان و دیگر مناطق بسته‌های معیشتی پخش شده و جهیزیه‌ای برای نو عروسان اختصاص یابد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha