دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر لزوم توجه جدّی به جهاد تبیین در عرصه های مختلف نظام اسلامی ایران تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر مهدی مصری امروز در جلسه ای که با حضور نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت جهاد تبیین گفت: دانشگاه علوم پزشکی قم در این خصوص برنامه ریزی های گسترده ای انجام داده و تلاش می کند تا دستاوردهای نظام اسلامی ایران و برنامه‌های دولت مردمی را برای دانشجویان تبیین کند.

وی بیان داشت: جهاد تبیین موجب می شود تا افتخارات کشور و دستاوردهایی که در زمینه های مختلف داشته ایم، بیان شده و از سوی دیگر فضای امید در کشور ایجاد و فضاسازی دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی از بین برود.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته دانشگاه در راستای جهاد تبیین گفت: برگزاری دوره های میان رشته ای، برگزاری دوره های جهاد تبیین، پاسخگویی به شبهات دانشجویی، برگزاری کارگاه دیروز امروز فردا، برگزاری دوره سواد رسانه ای، برپایی کرسی های آزاداندیشی، برگزاری دوره های دانش افزایی با موضوع دانشگاه تمدن ساز، برگزاری دوره های زیست عفیفانه، راه اندازی کانون دانشجویی فرهنگی عفاف و حجاب، برگزاری کارگاه تحکیم خانواده و ترویج ازدواج و جوانی جمعیت و... از جمله مسائلی بود که در این راستا انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha