یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراسم معرفی کتاب دوباره فردوس

حوزه/ آیین معرفی کتاب دوباره فردوس (روایتی از اوّلین اردوی جهادیِ جوانان انقلابی، شهریور ۱۳۴۷) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دفتر قم مؤسسه‌ پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب) با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدّس قم آیین معرفی کتاب دوباره فردوس (روایتی از اوّلین اردوی جهادیِ جوانان انقلابی، شهریور ۱۳۴۷) برگزار می کند.

بر اساس این گزارش: این کتاب روایت مستندی از زلزله‌ی فردوس در شهریور ماه ۱۳۴۷ است. حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) که در زمان زلزله، جوانی ۲۹ ساله و مؤسس پایگاه امداد روحانیت بودند، خاطراتشان را از آن حادثه‌ی سهمگین نقل فرموده‌اند. خاطرات ایشان با ترکیبی از خاطرات اعضای پایگاه و اهالی فردوس که به شیوه‌ی تاریخ شفاهی گردآوری شده و نیز اسناد و تصاویری چند برگرفته از منابع و شیوه‌های مختلف این اثر ارجمند را رقم زده است.
مطالعۀ این کتاب می تواند در ترویج شیوه مدیریت انقلابی و سبک زندگی اسلامی و ایمانی مؤثر باشد.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه؛ سیّد احمد عبودتیان دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازیِ دولت و سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی سخنرانان این مراسم هستند.

این مراسم روز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱در قم،میدان مفید، بلوار شهید عماد مغنیه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدّس برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha