یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
السيد محمد حسن أبوترابي فرد

حوزه/ نمازجمعه این هفته تهران در مصلی امام خمینی(ره) به امامت حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نمازجمعه این هفته تهران ۱۶ دی‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد برگزار خواهد شد.

طبق روال، ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های مصلی امام خمینی(ره) به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد. در بخش معرفی کتاب این هفته نمازجمعه تهران، کتاب «عزیز خانوم، طرحی از یک زندگی به روایت کبری حسین زاده حلاج»، مادر شهیدان حسن، جواد، علی اصغر و محمدرضا بارفروش معرفی می‌گردد.

کتاب «عزیزخانم» نوشته سرکار خانم فاطمه جعفری و توسط نشر راهیار به چاپ رسیده است، داستان یکی از بانوان انقلابی کاشان است. بانوانی که همانند مردان و دوشادوش آنان در همه صحنه‌ها حضور داشتند و برای پیروزی و موفقیت ایران حاضر شدند از همه چیز خویش بگذرند. مال، جان، همسر و فرزند که پاره تن و از چشم عزیزتر و محبوب‌تر است اما همیشه در پس پرده‌ای پنهان بودند.

عزیز خانوم که چهار شهید را به ایران تقدیم کرد، در این کتاب از زندگی خود، از همان لحظه تولدش می‌گوید و سرنوشتی را بیان می‌کند که برای او این افتخار را فراهم کرد: مادر چهار شهید بودن.

در بخشی از کتاب آمده است: ماه رمضان همسایه‌ها سفره و سماور و بساط افطار را دم ایوان پهن می کردند و هرکس با بچه‌های خودش می نشست دور سفره. گاهی هم همه همسایه ها دور یک سفره جمع می‌شدیم. هفت تا خواهر بودیم؛ ربابه، کبری، معصومه، فاطمه، زهرا، طاهره و صدیقه. من دومی بودم و بیست مرداد ۱۳۲۳ به دنیا آمدم. شناسنامه‌های قدیم خیلی دقیق نیستند، شاید یکی دو سال جابه جا باشد. بعد از بیست سال خدا به من یک براد داد، محمد. آن روزها دختر بر نداشت و مردم به پسرها بیشتر توجه می‌کردند؛ ولی برای پدرم دختر و پسر فرقی نداشت و می‌گفت: هرجور خدا صلاح بدونه من راضی‌ام.

کتاب «عزیزخانوم» با ۳۰ درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه در معرض انتخاب نمازگزاران محترم می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امام جمعه IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
    2 0
    نماز جمعه هم تکراری شده ،متاسفانه اماج جمعه ها مطالبه گرنیستن وگرنه مسئولین باید بترسن نکنه امام جمعه درتریبون رسوا کنه اونهارا بعلت عدم مدیریت صحیح و کم کاری و پارتی بازی و زندگی لاکچری،امام جمعه ای که سخنگوی مردم نباشه چه بدردی میخوره؟!بیشترشون از روی تقویم وقایع راربیان میکنن وچهارتا پیرمرد و ..بیشتر مخاطبشون نیستن!یکی نیومده بگه آقای وزیر یا شهردار یا نماینده اگه توانایی نداری بکش کنار،یااین چه وضع مدیریتت هست،این چه وضع انتصاباتت هست،یاحتی تشکر کنه از قسمتی که دراون هفته خوب کار کرده ،اینکه چها رتا تاریخ مناسبت هارا بگن و چهارتا فحش هم به انریکا و اسراییل تکراری شده واقعا