چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
ز

حوزه / معاون پژوهشی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم با بیان اینکه سردار سلیمانی و آیت الله مصباح بازوی استوار ولایت بودند، تصریح کرد: اگر می خواهیم اسلام را حفظ کنیم، باید بدانیم که این امر بدون ولایت فقیه امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام مهدی یوسفیان شب گذشته در آیین تکریم مادران و همسران شهدا، سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دومین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی(ره) در مسجد ملاشکرالله آران و بیدگل با تسلیت وفات حضرت ام البنین(س) اظهار داشت: حضرت ام البنین (س) به گونه ای فرزندان خود را تربیت کرد که سرباز آماده برای حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) باشند.

معاون پژوهشی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم با بیان اینکه سردار سلیمانی و آیت الله مصباح بازوی استوار ولایت بودند، افزود: اگر می خواهیم اسلام را حفظ کنیم، باید بدانیم که این امر بدون ولایت فقیه امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه اگر تدابیر رهبر معظم انقلاب نبود، عتبات عالیات عراق در هفته اول مورد هجمه داعشی ها قرار می گرفت، گفت: آرامش کشور و مردم در برابر موج های متلاطمی که وجود دارد به دلیل وجود ولایت فقیه است.

حجت الاسلام یوسفیان، دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت را مهمترین ویژگی و پیام شهدا دانست و ابراز داشت: دفاع از اسلام و ولایت مهمترین ویژگی حاج قاسم سلیمانی بود. همین بس که وقتی مقام معظم رهبری مدال شجاعت را به سردار سلیمانی اعطا می کند، با حجب و حیای فراوان، چشم در چشم فرمانده خود نمی دوزد و وقتی در مراسمی به همراه فرماندهان نظامی به حضور رهبری می رسد، علاوه بر احترام نظامی، دست به سینه در مقابل فرمانده کل قوا حاضر می شود.

معاون پژوهشی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم، شوق و ذوق شهید سلیمانی به ولایت فقیه را یک امر قلبی دانست و به بیانات شهید حاج قاسم در مراسم سالگرد شهادت شهید حسن اسدی درباره مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این سردار شهید گفت که والله آیت الله العظمی خامنه ای سرآمد همه روحانیت است.

در پایان این مراسم پس از مرثیه سرایی مداح اهل بیت(ع) حاج اسماعیل اخباری، با تقدیم لوح و هدایایی از مادران‌ و همسران شهدا تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha