شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
آیت الله سیفی مازندرانی

حوزه/این پدیده بی نظیر تاریخ بشریت، (مقام معظم رهبری) سران استکبار را که قرنها خون مستضعفین و محرومین جهان را چون خفاش می مکیدند دچار تحیر و سر درگمی نمود و موجب شد بی هدف و به هر سویی حمله ور شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام آیت الله سیفی مازندرانی از استادان حوزه علمیه قم در پی اهانت مجله شارلی ابدو به ساحت مقام منیع مرجعیت و ولایت به این شرح است:

بسمه تعالی

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ (الصف: ۸)

رهبری حکیمانه ی آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی، همانگونه که امام راحل عظیم الشأن فرمودند چون خورشید میدرخشد.

پس از رحلت امام راحل قدس سره ، کشتی نجات انقلاب اسلامی در مقاطعی دچار طوفان های سهمگین فتنه گردید، که با درایت و تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه ی انقلاب، فقیه توانمند و بصیر اهل بیت علیهم السلام به ساحل امن رهنمون گردید.

این پدیده بی نظیر تاریخ بشریت، سران استکبار را که قرنها خون مستضعفین و محرومین جهان را چون خفاش می مکیدند دچار تحیر و سر درگمی نمود و موجب شد بی هدف و به هر سویی حمله ور شوند.

گاهی با اهانت به ساحت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و گاهی با اهانت به مقام شامخ قرآن کریم و گاهی با به راه انداختن جنگ نیابتی توسط جنایتکاران خونخوار داعش و گاهی با ترور مغزهای متفکر عرصه علوم و فناوری و گاهی با ترور ناجوانمردانه سرداران فاتح جبهه های نبرد حق علیه باطل و گاهی با تحریک و فریب جوانان زودباور و مسلح کردن آنان و به جان برادران خود انداختن .

ولی در این میان هرگاه خواستند با هر نقشه ای خورشید عالم تاب انقلاب را نشانه روند، ذات اقدس احدیت با قدرت لایزال و قهار خود آنچنان مکر آنان را دامی برای خودشان قرار داد که به آن گرفتار شده و برای نجات از آن دست و پا می زنند.

و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین

ما تنها به قدرت خداوند قهار و قاصم الجبارین تکیه داریم و از هیچ قدرتی کمترین باکی نخواهیم داشت.

و سلام الله علی عباده المومنین المجاهدین

حوزه علمیه قم

علی اکبر سیفی مازندرانی

۱۷ دی ماه ۱۴۰۱

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha