شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بیانیه محکومیت نشریه فرانسوی

حوزه/ بسیج طلاب ️مدرسه علمیه مشکوة کریمه‌اهل‌بیت سلام‌الله‌علیها قم با صدور بیانیه ای اهانت به ساحت مرجعیت و رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بسیج طلاب ️مدرسه علمیه مشکوة کریمه‌اهل‌بیت سلام‌الله‌علیها قم با صدور بیانیه ای اهانت به ساحت مرجعیت و رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد که متن آن به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ أَن یُطفِـُٔوا۟ نُورَ ٱللَّهِ بِأَفۡوَ ٰ⁠هِهِمۡ وَیَأۡبَی ٱللَّهُ إِلَّاۤ أَن یُتِمَّ نُورَهُۥ وَلَوۡ کَرِهَ ٱلۡکَـٰفِرُونَ [سوره التوبة: ۳۲]

دشمنی سران کفر، با پیام روشنی بخشِ انقلاب اسلامی سابقه ای دیرینه دارد، و آنان همیشه برای پوشاندن ضعف و حقارت خود در برابر این پیام رهایی بخش، از شیوه نخ‌نما شده تمسخر، استفاده کرده‌اند. این فاجعه، نتیجه فاحشِ تفکرِ به اصطلاحْ مدرنی است که دولتمردان فرانسوی به آن جامه عمل پوشانده اند، و برای آنان ارمغانی جز حرکت بسیار به سمت جوامع غیرانسانی نداشته است. چنین رفتارهایی که به بهانه آزادی بیان سر می‌زند، خود بزرگترین ظلم به آزادی بیان است.

کدام فطرت سلیمی می‌پذیرد که به اسم آزادی بیان، در حرکتی مذبوحانه و وقیح، به زعیم عالی مقامِ شیعه، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای دام‌ظله‌العالی توهین شود؟

البته حقیقت آن است که دل کارگزاران دولت فرانسه به حال آزادی بیان نسوخته است؛ بلکه این جسارت‌ها بخشی از فرآیند کند کردن روند پُرشتابِ بیداری اسلامی در دل فرانسه است که این دولت را شدیداً به وحشت انداخته، و ایشان را واداشته است که به خوی دوران سیاه استعمارگری خود بازگردند، و چنین جسارتی را رقم بزنند. فشاری که دولت فرانسه این روزها بر مسلمانان خود وارد میکند در همین راستا است، اما یَدُ اللَّـهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ [سوره الفتح: ۱۰]، و در نهایت دولت فرانسه و اذنابش (بالأخص نشریه شارلی اِبدو) نتیجه این نوع سیاست ورزی را خواهند دید.
همیَت انسانی و غیرت دینی مسلمانان سراسر جهان، اجازه نخواهد داد تا جریانهای باطلِ اسلام ستیز، روند توهین به رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای حفظه‌الله را عادی‌سازی کنند.

کینه‌ورزی‌های جاهلانه و متعصبانه صهیونیست ها نسبت به دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی در قالب فیلم، کتاب، کاریکاتور و... در عصر جاهلیت مدرن، هنوز هم ادامه دارد و جای بسی تاسف و شرم است برای مدعیانِ آزادی بیان و حقوق بشر، که حتی اجازه داشتن حجاب و یا تحقیق و پژوهش نسبت به نسل کشی یهودیان، موسوم به هولوکاست را به دانشجویان، محققین و حقیقت‌جویان نمی دهند، لکن توهین به محبوبترین رهبر عالم تشیع را آزادی بیان قلمداد می‌کنند.

بسیج طلاب ️مدرسه علمیه مشکوة کریمه‌اهل‌بیت سلام‌الله‌علیها قم، در کنار آحاد مردم شریف و خیل عظیم غیرتمندان دینی در جوامع بشری به ویژه جهان اسلام، از همه اساتید، فضلاء و فرهیختگان حوزه و دانشگاه، به اعلام انزجار و برائت خود از این دست اقدامات موهون، دعوت می‌کند.

بسیج طلاب مدرسه علمیه مشکوة کریمه‌اهل‌بیت سلام‌الله‌علیها قم

۱۶ دی ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha