پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه جشن تکلیف می‌توان از ظرفیت مدارس استفاده کرد، گفت: این روزها با توجه به هجمه دشمن در بحث حجاب لازم است برنامه‌ها با هنرمندی و جذابیت بیشتر برنامه‌ریزی و برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ظهر امروز در نشست با بخشدار و دیگر مسئولان بخش چغادک، با اشاره به اهمیت برگزاری جشن تکلیف در مدارس آموزش و پرورش، اظهار داشت: در سال‌های گذشته برنامه‌های خوبی به مناسبت جشن تکلیف در مدارس آموزش و پرورش در چغادک برگزار شده که می‌توان از تجربیات سال‌های گذشته برای سال‌های آینده استفاده کرد.

امام جمعه بخش چغادک افزود: قبل از کرونا برنامه‌های خوبی در مدارس برگزار شد که پس از وقفه سه ساله باید برنامه‌ریزی مجددی جهت برگزاری این مراسمات داشت.

وی با بیان اینکه در برنامه ریزی و اجرای برنامه می‌توان از ظرفیت مدارس به نحو احسن استفاده کرد، گفت: این روزها با توجه به هجمه دشمن در بحث حجاب لازم است برنامه‌ها با هنرمندی و جذابیت بیشتر برنامه‌ریزی و برگزار شود.

حجت الاسلام خدری، با تأکید بر لزوم پرهیز از انجام کارهای صوری، ابراز داشت: کارهای صوری و ظاهری و بدون هدف هیچگاه نمی‌تواند به ویژه در مسائل فرهنگی، دینی، تأثیرگذار باشد و باید با توجه به شرایط این‌کار با ظرافت انجام شود.

رضا تنگستانی بخشدار چغادک نیز در این جلسه از برگزاری برنامه‌هایی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) در بخش چغادک خبر داد و اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌ها، برگزاری جشن تکلیف در کلیه روستاهای بخش چغادک است که برای این کار برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

در پایان این جلسه مقرر شد کارگروهی متشکل از دفتر امام جمعه، آموزش و پرورش، مدیران مدارس، شهرداری و شورای شهر، برنامه‌ریزی چگونگی برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر ۹ ساله را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha