یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ابلاغ پیام تبریک مدیر حوزه های علمیه به سفیر واتیکان در ایران

پیام تبریک آیت الله اعرافی به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی به سفیر واتیکان در ایران ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نمایندگان مدیر حوزه های علمیه کشور با حضور در سفارت واتیکان در تهران، پیام تبریک آیت الله اعرافی به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی را به اسقف آنژی یوزوویچ، سفیر واتیکان در ایران ابلاغ کردند.

در این دیدار حجج اسلام حسینی کوهساری، رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه و امین دین، مدیر دفتر ادیان و مذاهب و سرپرست اداره اروپا و آمریکا حوزه، ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال جدید میلادی به همه مسیحیان و مسلمانان، به ویژه مسیحیان کاتولیک جهان و مسئولان واتیکان، سالی پر خیر، برکت و توفیق را برای همگان مسئلت نمودند.

در این دیدار ضمن یادآوری سفر تاریخی مدیر حوزه های علمیه و هیأت همراه به واتیکان و ملاقات با عالیجناب پاپ فرانسیس، پیگیری های پس از سفر را مرور و نسبت به عملیاتی سازی و استمرار ارتباطات و تعاملات مشترک تأکید کردند.

در ادامه، اسقف آنژی یوزوویچ، سفیر واتیکان در ایران ضمن ابراز تشکر از پیام تبریک مدیر حوزه های علمیه، برای ملّت و کشور ایران آرزوی موفقیت و برکت نموده و بر آمادگی واتیکان جهت پیگیری مناسبات مشترک، تبادل هیأت های علمایی، انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک و همچنین تقویت تعاملات نهاد واتیکان و حوزه های علمیه تأکید کرد.

انتهای پیام

ابلاغ پیام تبریک مدیر حوزه های علمیه به سفیر واتیکان در ایران + عکس

ابلاغ پیام تبریک مدیر حوزه های علمیه به سفیر واتیکان در ایران + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آخوند IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 0
    کاش قم هم بشه واتیکان شیعه تا .....