دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مادرشهید

حوزه / همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، ۸۰ خادم بانوی خادم الشهدا در گفت‌وگوی تلفنی، با ۵۰۰ مادر شهید مشهدی، روز مادر را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) خادمان شهدای فرهنگسرای شهید سلیمانی در گفت‌وگوی تلفنی با ۵۰۰ مادر شهید این شهر، روز مادر را تبریک گفتند.

شماره‌های تماس در بین ۸۰ بانوی خادم الشهدا تقسیم شد، شروع گفت‌وگو از شب میلاد بانوی دوعالم آغاز و تماس‌ها تا شامگاه میلاد حضرت زهرا (س) ادامه داشت.

با مادران شهدا، احوالپرسی‌ها به نیابت از فرزند شهیدشان آغاز شد، مادران مهربان وقتی می‌شنیدند به نیابت از شهدا با آن‌ها تماس گرفتیم و روز مادر را تبریک می‌گوییم، گفت‌وگوهای صمیمی و مادرانه شروع می‌شد، خنده‌های دل‌نشین این اسوه‌های صبر ما را همراهی می‌کرد و پایان گفت‌وگو را به دعاهای زیبایشان در این چند دقیقه صحبت، با یاد شهید عزیزشان خاتمه می‌دادند.

در برخی تماس‌ها خواهران و برادران شهید نیز واسطه سلام و احوالپرسی‌های ما با مادران شهدا بودند، در برخی از تماس‌ها، خادمان شهدا اولین نفر بودند که با مادر شهید صحبت می‌کردند و روز مادر را به آن‌ها تبریک می‌گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha