یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه می طلبد که با انجام برنامه های فرهنگی و دینی بسترسازی برای نهادینه کردن قرآن در سطوح مختلف جامعه جزو اولویت ها باشد.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به جایگاه قرآن در زندگی هر مسلمانی اظهار داشت: تجربه نشان داده است هر زندگی که قرآن در آن ساری و جاری باشد از قوام و استحکام برخوردار است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران در ادامه با اشاره به اینکه حوزه های علمیه موضوع قرآن و نهادینه سازی آن در سطح جامعه را یکی از اولویت های اصلی قرار دهند، عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه می طلبد که با انجام برنامه های فرهنگی و دینی بسترسازی برای نهادینه کردن قرآن در سطوح مختلف جامعه جزو اولویت ها باشد.

استاد حوزه ادامه داد: قرآن به عنوان منشور انسانیت و درست زندگی کردن، می تواند جلوی بسیاری از ناهنجاری های عقیدتی، اجتماعی و فردی را در جامعه بگیرد، بنابراین باید بخش مهمی از کار تبلیغی روحانیون و طلاب تلاش برای گسترش بیشتر مبانی قرآنی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان باشد.

حجت الاسلام حسینی گفت: در سال های اخیر رسانه های بسیاری با برنامه ریزی های شیطانی خود تلاش کرده اند که جایگاه کتب آسمانی و دینی آیین ها را در جهان کمرنگ و حتی از بین ببرند و در این میان شاهد بوده ایم که به کرار قرآن کریم مورد هجمه رسانه های دین ستیزان قرار گرفته است و آنچه که این کتاب را از گزند اهانت ها و شبهات نجات داده است، همین استواری و متقن بودن گفتار و کلام است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha