یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
س

حوزه / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اعلام اینکه از ابتدای سال تاکنون ۴۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کاشانی اهدا شده است، گفت: ارزش جهیزیه‌های اهدایی به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد و ۲۵۰ میلیون تومان نیز هدیه نقدی به جامعه هدف اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ کریم اکبری امروز در گفتگو با خبرنگاران با تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار داشت: امروز طی مراسمی ۱۱ سری جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند کاشانی تهیه و با رعایت حفظ کرامت به این افراد اهدا شد تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی ، با بیان اینکه در هر سری از جهیزیه‌ها ۱۵ قلم کالای اساسی پیش‌بینی شده بود، ابراز کرد: یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، سرویس چینی، سرویس قابلمه، اتو، فرش، جاروبرقی و تلویزیون از جمله اقلام اهدایی به نوعروسان نیازمند کاشانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۴۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کاشانی اهدا شده است، گفت: ارزش جهیزیه‌های اهدایی به نوعروسان کاشانی به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد و ۲۵۰ میلیون تومان نیز هدیه نقدی به جامعه هدف اهدا شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha