شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1065527
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
تصاویر/ تجلیل امام جمعه سلماس از پرستاران

حوزه / امام جمعه سلماس گفت: همه مسئولین باید با روی گشاده و زبان شیرین، پذیرای مردم باشند و امورات مردم را پیگیری کنند و همواره در دسترس مردم باشند، بطوریکه مسئولین برای حل مشکلات به سراغ مردم بروند و مشکلات آنان را حل کنند نه اینکه وقتی مردم مشکلی دارند، نتوانند مسئول مربوطه را پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی امام جمعه سلماس امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: مدیر موفق، مدیری است که با توجه به سیره انبیا و امامان همواره در پی جلب رضایتمندی مردم باشد، تا در نزد پروردگار کارنامه قبولی کسب کند.

امام جمعه سلماس، با بیان اینکه تکریم مردم باید اولویت کاری مسئولین باشد، بیان کرد: مسئولین همانطوری که در مقابل مردم مسئول هستند، در مقابل خدا نیز مسئول هستند و باید پاسخگوی اعمال خود در طول دوران مسئولیت باشند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمن با تمام قوا به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته، باید با کار و تلاش و جهاد شبانه روزی، همانند شهید سردار سلیمانی پای کار باشیم.

وی ادامه داد: همانطوری که این شهید بزرگوار، ساعت اداری نمی‌شناخت و در همه ساعت‌ها و روزها در حال خدمت به مردم و میهن اسلامی بود، ما نیز به تأسی از آن بزرگوار باید در همه ساعات و روزها در فکر و تلاش برای خدمت به مردم باشیم و در جهت پیروزی در جنگ اقتصادی قدم برداریم.

حجت الاسلام طباطبایی، به تشریح ویژگی‌های یک مسئول خوب پرداخت و گفت: همه مسئولین باید با روی گشاده و زبان شیرین، پذیرای مردم باشند و امورات مردم را پیگیری کنند و همواره در دسترس مردم باشند، بطوریکه مسئولین برای حل مشکلات به سراغ مردم بروند و مشکلات آنان را حل کنند نه اینکه وقتی مردم مشکلی دارند، نتوانند مسئول مربوطه را پیدا کنند.

وی با تأکید بر لزوم پیگیری جدی‌تر رفع مشکل اشتغال جوانان توسط مسئولان، یادآور شد: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال، حمایت از تولید می‌باشد و اگر تولید رونق مضاعفی داشته باشد، بسیاری از مشکلات مربوط به اشتغال، معیشت و اقتصاد حل و فصل خواهد شد.

امام جمعه سلماس با اشاره به بازدید از کارخانه کاوه سودا در مراغه، جهت سرمایه گذاری این شرکت در سلماس، گفت: واقعیت این است که امروز شهر سلماس نیازمند این سرمایه گذاری است، تا علاوه بر بهبود شاخص‌های اقتصادی، مشکل اشتغال را نیز حد زیادی حل شود، البته لازم است تا همه مسئولین در جهت تسهیل این سرمایه گذاری تمام توان خود را به کار بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha