سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ دیدار مسئول مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه‌های علمیه

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به‌عنوان محور مقاومت و ایستادگی است و باید قطب فعالیتهای فرهنگی تبلیغی نیز باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در نشستی با حجت الاسلام و المسلمین سید مفید حسینی کوهساری، مسئول مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه کشور و حجت الاسلام اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه استان گفت: این سخن به یاد ماندنی سردار دل‌ها که گفتند «جمهوری اسلامی حرم است» امروز حجت را بر همه ما تمام و رسالتمان را سنگین‌تر کرده است و همین یک جمله ضرورت توجه به فعالیتهای فرهنگی و اساس فرهنگ در ایران اسلامی را روشن می‌سازد.

وی تاکید کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان محور مقاومت و ایستادگی است و باید قطب فعالیتهای فرهنگی تبلیغی نیز باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: در برهه کنونی چشم امید همه آزادیخواهان و خداجویان واقعی جهان به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: از رویکردهای اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ایجاد، پشتیبانی و تقویت هسته‌های مردمی در حوزه فرهنگ و هنر است. در این راستا علاوه بر ایجاد زمینه برای رویکرد دینی هنرمندان و اصحاب فرهنگ، ورود و حضور متدینین در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، تمدنی و رسانه‌ای می‌تواند راهگشا باشد.

بلاغی در ادامه بر لزوم رصد مسائل روز و منطقه از سوی مدیران و متولیان فرهنگی تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی بر بهره‌گیری از ظرفیت حوزه‌های علمیه در داخل کشور و سطح بین‌الملل اشاره کرد و گفت: ما به حضور تأثیرگذار علما در عرصه‌های فرهنگی و هنری و قرآنی و همچنین بهره‌گیری از تفکر جبهه فرهنگی انقلاب اهتمام داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha