دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه بانه گفت: جوانان با هزار امید وارد مراکز عالی می شوند به امید اینکه آینده خود را بسازند ولی بعضا کم کاری های برخی از مسئولان زمینه سرخوردگی آنان را فراهم می آورد، لذا این دسته از مسئولان برکنار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی عصر پنجشنبه در دیدار با جمعی از کارآفرینان و مدیران صنایع شهرستان بانه، اظهار داشت: بسیاری ناهنجاری هایی که در بُعد اجتماعی و فردی می بینیم ماحصل کم کاری های ما در گذشته است.

امام جمعه بانه گفت: کوتاهی در انجام امور فرهنگی و فرهنگ سازی در آینده خروجی مخرب خود را نشان می دهد و اگر امروز جوان یا نوجوان به نوعی رفتار می کند که مورد پسند نیست باید آن را ریشه یابی کرد.

وی ادامه داد: جوان دارای روحیه ای بسیار متفاوت تر از نسل های دیگر است؛ جوان پرانرژی و پویاست بنابراین باید زمینه های رشد و بالندگی درست او را در جامعه اسلامی فراهم آوریم.

ماموستا خدایی با انتقاد از اینکه نبود کار باعث دلزدگی بسیاری از تحصیلکردگان و نسل های جوان می شود، عنوان کرد: جوانان با هزار امید وارد مراکز عالی می شوند به امید اینکه آینده خود را بسازند ولی بعضا کم کاری های برخی از مسئولان زمینه سرخوردگی آنان را فراهم می آورد، لذا این دسته از مسئولان برکنار شوند.

وی با اشاره به اینکه جوان ایران، جوانی نخبه و با دین و دیانت است، گفت: خوشبختانه جوانان کشور بسیار نجیب هستند و هر کاری که برای آنان انجام دهیم عبادت محسوب می شود.

امام جمعه بانه خاطرنشان کرد: باید بسترهای اشتغال، ازدواج و مسکن را برای نسل جوان مهیا کنیم، زیرا جامعه ای که جوانان متأهل آن بسیار باشد آمار ناهنجاری ها نیز در مقابل کاهش خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha