پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین سید نژاد

حوزه/ حجت‌الاسلام سید نژاد نظریه عریانی جهانی را قوی و مبتنی بر عرفان دروغین عنوان کرد و گفت: در مقابل نظریه زن مسلمان نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سید عباس سید نژاد نماینده حوزه علمیه در ستاد عفاف و حجاب وزارت کشور در نشست هم‌اندیشی نخبگان حوزوی با وزیر کشور که با موضوع چالش‌های امنیتی و اجتماعی پیش رو در سالن آیت‌الله شرعی حوزه علمیه خواهران برگزار شد با اشاره به شرایطی که میل به عریان گرایی در جهان اوج گرفته است و کشور ایران هم در این چرخه مستثنی نیست گفت: گسترش تمدن برهنگی در جهان ما را به تفکر وا می‌دارد که ضعف عفاف و پوشش ناشی از یک مسأله جهانی است و نباید تنها به پدیده‌های داخلی بسنده کنیم، هر چند مؤثر بوده‌اند.

دبیر ستاد راهبری عفاف و حجاب حوزه های علمیه ادامه داد: دولتمردان کشورهای مختلف حتی چین با موضوع پوشش مشکل دارند؛ ما هم باید اقداماتی در حد قوی داشته باشیم و کارها را در حد اقدامات جهانی پیش ببریم؛ انقلاب اسلامی ادعای صدور انقلاب به جهان را دارد، وظیفه جمهوری اسلامی گسترش نگاه تمدن اسلامی در جهان است.

وی ابراز داشت: در حجاب و عفاف فقر جدی داریم، نظریه زن مسلمان را نداریم؛ اگر نظریات شهید استاد مطهری نبود، امروزه نظریه جدیدی وجود ندارد؛ این طبیعت‌گرایی یا عریان‌گرایی، آنقدر قوی است که مبتنی بر عرفان و رسیدن به خدا دیده‌اند و در حال گسترش در جهان است اما ما برای زن و خانواده خود نظریه‌ای نداریم.

حجت‌الاسلام سید نژاد با اشاره به اینکه در حل مسئله عفاف و حجاب تصمیمات جامعی گرفته نمی‌شود ابراز داشت: از وزیر محترم کشور می‌خواهیم که در زمینه‌های مختلف فرهنگی از نخبگان بیشتری استفاده شود و در حلقه‌های تصمیم‌گیری باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha