شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: سواد رسانه‌ای در این زمانه یک ضرورت است که طلاب باید آن را به خوبی یاد بگیرند تا در مقابل هجمه‌هایی که توسط دشمن اسلام ایجاد می‌شود، به خوبی دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی صبح امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج، اظهار داشت: گسترش وسایل ارتباط جمعی و تعدد رسانه‌ها به نوعی باعث دور شدن انسان‌ها از نظر عاطفی شده و این را باید بیماری قرن دانست.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: البته کسی منکر مزایای رسانه‌ها و فضای مجازی نیست و تا زمانی که اسیر این برنامه‌ها نشده‌ایم می‌توانیم بگوییم که امکانات رسانه‌ای برای همه مفید هستند ولی زمانی که در گرداب رسانه دچار شدیم، آن زمان باید گفت که رسانه برای ما حکم یک دشمن را دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید سطوح مختلف جامعه با ساختار رسانه‌ها به خوبی آشنا شوند، تاکید کرد: در عمق رسانه‌ها چیزهایی وجود دارد که می‌تواند یک جامعه را به صورت کامل منقلب کند و بهترین نمونه آن را می‌توان در اغتشاشات اخیر دید؛ رسانه‌ها می‌توانند به طرزی بسیار ماهرانه حقایق را تغییر دهند و هرآنچه که خود می‌خواهند به ما القاء کنند.

ماموستا راستی افزود: سواد رسانه‌ای در این زمانه یک ضرورت است که طلاب باید آن را به خوبی یاد بگیرند تا در مقابل هجمه‌هایی که توسط دشمن اسلام ایجاد می‌شود، به خوبی دفاع کنند.

امام جمعه موقت سنندج یادآور شد: طلاب بخشی از جامعه هستند که برخی از جریان ها تلاش دارند آنها را نه تنها از جامعه جدا کنند، بلکه در مقابل مردم قرار دهند، لذا باید همواره مراقب باشید که در مسیر این جریان‌های مخرب قرار نگیرید، چرا که می‌توانند دین و ایمان شما را از بین ببرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha