شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اتحادیه اروپا

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: پارلمان اروپا در حالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریستی خواند که خودشان مهد پرورش و زاینده تروریست ها هستند.

حجت الاسلام محمد پردل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به موضوع تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طرف پارلمان اروپا گفت: پارلمان اروپا در حالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریستی نامید که خودشان مهد پرورش و زاینده تروریست ها هستند.

وی ادامه داد: البته این گونه تحرکات و تصمیمات نشان از قدرت بی بدیل و بی نظیر نهاد ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که دشمن از این قدرت و ایمان و اخلاص سپاهیان عزیز ما هراس دارند.

امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه سپاه مقتدر است و این اقتدار روز به روز بیشتر و بیشتر خواهد شد، گفت: قدرت دشمن و هیمنه دشمن روز به روز رو به افول و ضعف می رود و در هم شکسته خواهد شد. دشمنان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصبانی هستند و باید از این عصبانیت بمیرید.

حجت الاسلام پردل افزود: مردم ما قدردان این نیروی مخلص و مقتدر هستند و در قضایای سیل و زلزله فراموش نکردند که سپاهیان چگونه با اخلاص و دلسوزی به مردم خدمت می کردند؛ البته خطای محاسباتی دشمن است که طی این ۴۳ سال هر چه زده به درب بسته خورده و هر چه تلاش کرده بی نتیجه مانده و از آن طرف ایران اسلامی پیروز و سربلند بوده است.

وی با اشاره به رهنمودهای مکرر رهبر معظم انقلاب درباره نقاط ضعف های دشمنان، گفت: بی‌بهره‌ بودن از ایمان و تقوا، عامل محـاسبات غلط، خالی بودن محـاسبات از عنصر توکل و ایمان به‌خدا، محصور ماندن در معادلات مادّی، بنا نهادن زندگی بر محـاسبات ۱۰۰درصد مادی، عدم فهم عمیق از مقوله نترسیدن از مرگ و عدم شناخت ایران از جمله نقطه ضعف های دشمنان است که مقام معظم رهبری بارها این موارد را یادآوری فرموده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha