جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 1066242
۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
یادواره شهید حسین سلمانی

حوزه/ طرح ملی «لاله های روشن» یادواره دانش آموز شهید حسین سلمانی در دبیرستان نمونه دولتی امام خامنه ای شهر دیّر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ مجتبی واعظی از راویان دفاع مقدس شامگاه یکشنبه در یادواره دانش آموز شهید حسین سلمانی در دبیرستان امام خامنه ای شهر دیّر، اظهار داشت: شهدا سرمایه های این مرزوبوم بوده و هستند و پست ها و درجات ما حاصل خون شهدا است.

به گفته راوی دفاع مقدس، شهدا به نماز اول وقت توجه داشتند و دانش آموزان ما نیز باید این گونه باشند.

وی با اشاره به بخشی از وصیت نامه شهید حسین سلمانی، بیان کرد: دیروز دغدغه دانش آموزان، رهبر و ولی فقیه شان بود و جوان امروز هم اگر چنین دغدغه هایی داشته باشد، پیروز است.

واعظی گفت: در دوران دفاع مقدس اگرچه از سلایق مختلف در جبهه حضور داشتند اما هدف یکی بود و وحدت وجود داشت و امروز نیز اختلاف سلیقه ها نباید ما را از هم دور کند بلکه باید ما را پویاتر کند.

وی خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: در زندگی دغدغه داشته باشید و بدانید که خوشحالی و نشاط در زندگی در پرتو انجام واجبات و ترک گناه به دست می آید.

علی محمدی مدیر دبیرستان نمونه دولتی امام خامنه ای شهر دیّر هم در این مراسم گفت: شهدا چراغ های روشن و گوهری از این سرزمین و میهن پاک هستند؛ امنیت و آسایش امروز ما مدیون شهدایی است که همچون ستارگان راه را به ما نشان می دهند.

وی افزود: به خود می بالیم که افتخار تربیت و شخصیت سازی نوجوانانی را بر عهده داریم که آینده سازان کشور هستند.

اجرای گروه سرود طریق القدس، قرائت وصیت نامه شهید، مداحی و تجلیل از خانواده شهید حسین سلمانی از دیگر بخش های این مراسم یادواره بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha