دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1067309
۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳
مبلغه / بندرلنگه

حوزه / مبلغه فعال در شهرستان بندرلنگه گفت: شناخت علایق و سلایق مخاطب شرط اساسی در موفقیت کار تبلیغی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، خانم معصومه پرورش از مبلغه‌های فعال در شهرستان بندرلنگه است که با دایر کردن کلاس‌های متنوع برای کودکان و نوجوانان در عرصه تبلیغ خوش درخشیده است.

این مبلغه با اشاره به اهمیت فعالیت در حوزه کودکان و نوجوانان، اظهار داشت: مخاطب شناسی نخستین شرط برای موفقیت در این عرصه است.

پرورش، افزود: از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مبلغ خوب این است که برای هر مخاطب، متناسب با روحیات او مطالب را مطرح کند، تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه لازم است تا براساس نیاز روز و مردم مطالب را مطرح کنیم، گفت: می‌توان با استفاده از قصه‌های قرآنی به روشی هدفمند، زیبایی‌های معجزات الهی را برای کودکان و نوجوانان مطرح کرد.

این مبلغه، تصریح کرد: توکل به خدا و پذیرفتن شرایط سخت و خدمت رسانی در مناطق محروم مسلما باعث افزایش روحیه و سبب کمک امدادهای غیبی بیشتر برای انسان می‌شود.

وی یادآور شد: متناسب با نیاز، موقعیت و سواد مخاطب باید مطالب را بیان کرد و لذا رمز اثر بخشی فعالیت تبلیغی توجه به این اصل است.

این مبلغه بندرلنگه‌ای خاطرنشان کرد: توفیق خدمت رسانی در عرصه‌های فرهنگی و مذهبی یک عنایت بزرگ از جانب خدای متعال است که با ثبات قدم و استعانت از خداوند، می‌توان در این عرصه موفق بود و تاثیرگذاری داشت.

مخاطب شناسی رمز موفقیت کار تبلیغی است

مخاطب شناسی رمز موفقیت کار تبلیغی است

مخاطب شناسی رمز موفقیت کار تبلیغی است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha