یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: نظام و انقلاب بنا به تعبیر مقام معظم رهبری، بدون نام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست و امروز شاهدیم که دشمنان اسلام در جایگاه ضعف و در آستانه اضمحلال قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز ۹ بهمن ۱۴۰۱ در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان برگزار شد با محکومیت اهانت به مقدسات و تحریم سپاه پاسداران، و تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تقارن آن با ماه رجب، به نورانیت نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی بنا به تعبیر حضرت امام (ره) انفجار نور بود این نورانیت و «جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ» به طور کامل در سایه ولی امر مسلمین ظهور و بروز پیدا کرد و یک بار دیگر در تاریخ اسلام جایگاه واقعی خود را نشان داد.

وی قدرت رهبری و نفوذ ولایت را امری قابل مشاهده و مهم دانست و اظهار کرد: نظام و انقلاب بنا به تعبیر مقام معظم رهبری بدون نام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست و امروز شاهدیم که دشمنان اسلام در جایگاه ضعف و در آستانه اضمحلا قرار گرفته‌اند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در ادامه با اشاره به سرنگونی دشمنان نظام و انقلاب خاطرنشان کرد: دشمنان نظام فروپاشی و ضعف خود را از جایگاه قدرت نفوذ ولی امر مسلمین جهان اسلام می‌دانند و لذا دست و پا گم کرده و در حالتی از انفعال و سردرگمی سعی در حمله به نقطه ثقل و قدرت نظام یعنی ولایت فقیه دارند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در چند دهه گذشته شاهد توهین و اهانت از سوی دشمنان به مقدسات بوده ایم، تصریح کرد: اهانت به مرجعیت و ولی فقیه، توهین به قرآن و قرآن سوزی، تلاش برای تضعیف اقتدار انقلاب و نظام، تحریم سپاه و قرار دادن نام آن در لیست تروریست‌ها از اقدمات شوم دشمنان این نظام و انقلاب است در حالی که که دشمنان نمی دانند که این قدرت سپاه و شخصیت‌های آن چقدر در امنیت ملت‌ها و منطقه موثر هستند .

وی اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری دشمنان نقاط ضعف را رها کرده‌اند و نقاط قوت و اقتدار نظام را نشانه گرفته‌اند، بر همین اساس دهه فجر امسال از اهمیت خاصی برخوردار خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اهمیت نقش آفرینی حوزویان و حضور فعال و پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: همه دلسوزان انقلاب به ویژه حوزه های علمیه نقش موثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال‌ خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته تصریح کرد:تمام یاوه‌گویی‌های دشمنان و اهانت به قرآن را در ۲۲ بهمن با صدای کوبنده و رسا پاسخ خواهیم داد.

وی برنامه های حوزه علمیه استان قزوین در ایام الله دهه فجر را شامل برنامه های مردم محور و ویژه طلاب و روحانیون اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha