شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا سیداحسن حسینی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: از مسئولان انتظار داریم که هرچه سریعتر مشکلات مردم را برطرف کنند زیرا ملت ایران شایسته بهترین ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر سنندج اظهار داشت: در دهه مبارک فجر قرار داریم و بیش از 4 دهه می باشد که ملت ایران دشمنان اسلام و این نظام را خوار و ذلیل کرده اند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: مسئولان برای خدمت بیشتر و صادقانه باید منش رسول اکرم (ص)، مقام معظم رهبری را الگوی خویش قرار دهند زیرا یک مدیر در جامعه اسلامی باید دارای صفاتی همانند صداقت، خدمت به مردم و ساده زیستی باشد.

ماموستا حسینی ادامه داد: از مسئولان انتظار داریم که هرچه سریعتر مشکلات مردم را شناسایی و برطرف کنند زیرا ملت ایران شایسته بهترین ها هستند.

این عالم اهل سنت اضافه کرد: از مسئولان استانی درخواست داریم که در بحث مبلمان شهری، ترافیک و... توجه بیشتری داشته باشند به عنوان نمونه مشکل ترافیک در شهر سنندج به یکی از مشکلات و معضلات شهری تبدیل شده است.

امام جمعه موقت سنندج گفت: خداوند مهربان و بخشنده است و مومن اگر قبل از مرگ به معنای واقعی و قلبی توبه کند، خداوند توبه و پشیمانی او را می پذیرد و گناهانش را می بخشد.

ماموستا حسینی اظهار کرد: مرگ به حدی به انسان نزدیک است که هر آن ممکن است که انسان این دنیا را ترک کند، بنابراین بهترین کار برای همه ما انجام کارهای خیرخواهانه و عام المنفعه است.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: برخی از امور خیر همانند دستگیری از مستمندان، انجام واجبات، زکات و.... باعث عاقبت به خیری مومن در پیشگاه خداوند متعال می شود.

وی خاطرنشان کرد: انسان هایی که همواره یاد خداوند را بر زبان و در عمل دارند، در اصل آخرت خود را تضمین می کنند و سعادت ابدی نصیب آنها خواهد شد.

ماموستا حسینی با اشاره به اهمیت و جایگاه والای صدقه و کمک به همنوعان در دین اسلام، افزود: صدقه و خیرات باعث می شود که انسان از بسیاری بلاها رهایی و نجات پیدا کند و زندگی او سرشار از برکت شود.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه امروز وحدت حیاتی ترین نیاز جهان اسلام در برابر مستکبرین است، گفت: کسانی که خدا و رسولش را فراموش کرده اند و همواره به دنبال ایجاد دودستگی بین برادران دینی هستند آینده ای جز سرگردانی و سرشار از خلاء نخواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha