جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
غرفه کتاب ویژه معتکفین

حوزه/ فرمانده سپاه امام علی‌ بن‌ ابی طالب(ع) ضمن بازدید از ستاد پشتیبانی اعتکاف در جمع معتکفین مسجد الغدیر، مسجد امام حسن عسکری(ع) و مصلای قدس حضور یافت و صمیمانه با معتکفین به گفت وگو نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه قم در بخشی از این بازدید طی سخنانی با قدردانی از زحمات ستاد پشتیبانی اعتکاف و طلب دعا از عموم تلاشگران این عرصه، اظهار داشت: اجر و مزد این گونه خدمات خالصانه کمتر از معتکف شدن در مسجد نیست.

این مسئول نظامی استان افزود: اعضای این ستاد افرادی هستند که همیشه در حال پشتیبانی از آیین اعتکاف طی سالهای گذشته بوده و هیچ انگیزه ای جز رضای خدا در تأمین و پشتیبان اقلام معتکفین ندارند.

وی با بیان اینکه باید از خدا بخواهیم در مأموریت ها موفق باشیم، یاد آور شد: ترابری سپاه استان مانند سنوات گذشته در خدمت ستاد اعتکاف است.

قدردانی از خدمات سپاه در برگزاری باشکوه آیین معنوی اعتکاف

رئیس ستاد پشتیبانی اعتکاف قم نیز در ادامه خاطرنشان ساخت: حدود ۱۵۰‌نفر از خادمان اعتکاف بصورت شبانه روزی در حال پشتیبانی از معتکفین هستند.

وی بیان کرد: این ستاد بصورت شبانه روزی وظیفه تامین و توزیع اقلام در بین ۴۸ مسجد و افزون بر ۱۵ هزار معتکف امسال استان را بر عهده دارد.

عطایی با قدردانی از خدمات و اقدامات سپاه استان قم در پشتیبانی از ستاد اعتکاف یاد آور شد: تمام اقدامات و برنامه‌های جاری این ستاد بصورت جهادی و با حضور اقشار مختلف جامعه در حال انجام می باشد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha