یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مهمترین اهداف برگزاری مانور سراسری یاوران انقلاب حضور پرشور دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در «همایش یاوران انقلاب» آشنایی دانش آموزان با دستاوردها و وقایع انقلاب را ارزشمند دانست و گفت: ملتی که هویت و تاریخ خویش را نشناسد دیگران آن را به نام خود مصادره و به بیراهه خواهند برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، همزمان هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، همایش «یاوران انقلاب» پیشتازان پسر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد، انسجام تشکیلاتی خود را به نمایش گذاشتند.

حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، در «همایش یاوران انقلاب» که در سالن پوریای ولی یاسوج برگزار شد،گفت: دهه فجر طلوع خورشید اسلام و مقطع رهایی ملت ایران از ظلم و ستم و متکی بودن به بیگانگان بود.

وی آشنایی دانش آموزان با دستاوردها و وقایع انقلاب را ارزشمند دانست وگفت: ملتی که هویت و تاریخ خویش را نشناسد دیگران آن را به نام خود مصادره و به بیراهه خواهند برد.

عزت خواه افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران عزیز درهمه عرصه های علمی ، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی در جهان می درخشد .

شرکت ۲ هزار دانش آموز در همایش یاوران انقلاب

کورش دلشاد مدیرآموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن یاوران انقلاب با حضور بیش از ۲ هزار دانش آموز در یاسوج برگزار شد.

وی افزود: در این آیین‌های جشن برنامه هایی شامل طناب کشی، فعالیت‌های مهارتی، چادر زنی، کوهپیمایی، خوشنویسی، نقاشی ، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه اخیر، اجرا شد.

دلشاد بیان کرد: در ایام الله دهه پرفروغ فجر وظیفه داریم که خدمات، عملکرد و دستاوردهای نظام و دولت مردمی و ایران قوی را برای مردم الخصوص برای دانش آموزان که در این برهه از مان هدف استکبار قرار گرفته بیان کنیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد عنوان کرد: ما باید بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری را به دلیل محتوای آن، مفاهیم راهبردی و عالمانه، منصفانه و دفاع کامل از دستاوردهای انقلاب اسلامی، آن را به عنوان منشور انقلاب اسلامی سرلوحه کار خود قرار دهیم.

مانور سراسری یاوران انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سید نظام مرادی مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه این آیین باشکوه با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی است تا علاوه بر بزرگداشت یاد و خاطره این رویداد بزرگ و تاریخ‌ساز، با محوریت پیشتازان گام دوم انقلاب و پیشگامان تمدن نوین اسلامی، بخشی از توانمندی‌های مهارتی اعضای سازمان دانش‌آموزی به نمایش گذاشته شود، گفت: به همین منظور همه ساله در این ایام، دانش آموزان پیشتاز به اجرای مانور یاوران انقلاب اقدام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد سازوکارهای لازم به منظور حضور پرشور و شعور دانش‌آموزان در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، از مهمترین اهداف برگزاری مانور سراسری یاوران انقلاب است.

مرادی با اشاره به اینکه اعضای سازمان دانش‌آموزی در مدارس و در گروه‌های تشکیل شده تحت نظارت مربیان این سازمان، آموزش‌های مختلف مهارتی و معرفتی را می‌آموزند تا به عنوان مدیران فردای نظام اسلامی ایران تربیت شوند، اظهار کرد: یاوران و حامیان اصلی نظام اسلامی نسل جوان کشور هستند و پیشرفت امروز کشور در ابعاد مختلف صنعتی، فرهنگی و سیاسی را مدیون جوانان کشور هستیم.

خبرنگار: آزاده سادات احمدی مهریان

پایان خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha