شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیات سیستانی صافی فیاض

حوزه/ برخی از اعضای بیت حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی با حضرات آیات سیستانی و فیاض در نجف اشرف دیدار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در ادامه برنامه های مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی در عراق، برخی از اعضای بیت ایشان با حضرت آیت الله سیستانی در نجف اشرف دیدار کردند.

در این دیدار که چند روز قبل انجام شد حضرت آیت‌الله سیستانی ضمن تجلیل از مقام حضرت آیت الله صافی گلپایگانی گفتند: ایشان جزو افراد نادر ومنحصر بفرد بودند و می‌بایست با همت شما، آثار و تالیفات کثیره و ارزشمند ایشان، بدست مردم برسد.

حضرت آیت الله سیستانی در ادامه از کتاب «منتخب الاثر فی الامام الثانی عشر» تجلیل کردند و گفتند: بنده این کتاب ارزشمند را مطالعه نمودم و از آن بهره‌ها بردم.

معظم له افزودند: آیت الله صافی بسیار خوش سلیقه بودند و وصیت ایشان راجع به دفن در کربلا نشان همان خوش سلیقگی ایشان است.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن صافی گلپایگانی ضمن تقدیر و تشکر از الطاف حضرت آیت الله سیستانی، وجود ایشان را مایه عزت و سربلندی شیعیان دانست و افزود: والد مکرم حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، همواره در جهت تقویت و حمایت از حضرتعالی تلاش می کردند و در مواقع مختلف با اعلام پیامهای مختلف شیعیان عراق را به تبعیت و اطاعت از حضرتعالی، سفارش می کردند.

برنامه دیگر دیدار با حضرت آیت الله فیاض بود و ایشان هم با تجلیل از جایگاه علمی و عملی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بر ترویج آثار علمی و مبانی ایشان تاکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه PK ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
    0 0
    سلام تاریخ ماه مبارک رمضان چی وقت است