شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه / امام جمعه سابق خمینی شهر گفت: مردم ما می‌دانند این رفتارها ناشی از کینه، حسادت، دشمنی‌ها و عداوت دیرینه آنها است و افرادی از سران استکبار بودند که آرزو می‌کردند در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد سقوط نظام باشند و به قول خود در ایران جشن بگیرند، اما همان افراد اکنون طعمه مارها و مورها شده و به جهنم رفته‌اند.

حجت الاسلام محمد موسوی امام جمعه سابق خمینی شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و انقلاب اسلامی و همزمانی این دهه با ایام مبارک رجب، اظهار داشت: در این ۴۴ سال دوران انقلاب اسلامی شاهد هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان بودیم و هریک از توطئه‌ها برای هر نظام سیاسی و حاکمیت‌ها کافی است که آن را متلاشی کند، اما ملت و نظام و انقلاب ما به برکت خون شهدا و ولایت و پذیرش ولایت مطلقه فقیه و مکتب اسلام ناب و رهبری‌های امامین انقلاب و حضور مردم به لطف خدا، هیچ آسیب جدی تاکنون ندیده است.

وی افزود: البته خسارت‌هایی را متحمل شده‌ایم، اما پیروز میدان، مردم ایران بوده‌اند و در این جنگ ترکیبی اخیر که دشمنان قسم خورده نسبت به ما داشتند، پیروز میدان بودیم و این اتفاقات اخیر نیز نشان داد که دشمن برای ضربه زدن به حیثیت نظام مصمم است.

امام جمعه سابق خمینی شهر با بیان اینکه ملت ایران در این سال‌ها با مقاومت خود آبدیده شده‌اند، گفت: مردم ما می‌دانند این رفتارها ناشی از کینه، حسادت، دشمنی‌ها و عداوت دیرینه آنها است و افرادی از سران استکبار بودند که آرزو می‌کردند در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد سقوط نظام باشند و به قول خود در ایران جشن بگیرند، اما همان افراد اکنون طعمه مارها و مورها شده و به جهنم رفته‌اند.

وی اضافه کرد: در عین حال توصیه ما به مسئولین این است که باید مردم را راضی نگه داریم و مشکلات معیشتی را کاهش دهیم و پول ملی را تقویت کرده و با عوامل ضعیف نمودن پول ملی با جدیت برخورد کنیم.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: ایران امروز الهام بخش مردم دنیا است و این باعث ناراحتی جبهه استکبار شده، همچنین زمانی که به قرآن و مقدسات توهین می‌کنند، نشانه آن است که به استیصال رسیده‌اند، زیرا در برابر منطق قرآن، استدلالی ندارند و شکست خود را حتمی می‌بینند و این کارهای سخیف را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد این نویدی بر پیروزی مردم سالاری دینی و اسلام ناب بر دموکراسی غربی است که به زودی شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha