پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
البرز

حوزه/ حجت الاسلام محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه چهار باغ با اشاره به عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: عفو کریمانه رهبری بر عصبانیت و استیصال دشمن شکست‌خورده افزود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی، در خطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ استان البرز اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر موافقت کردن این عفو و مدبرانه و کریمانه رهبری عزیزمان، دلِ مردم را شاد و بر عصبانیت و استیصال دشمن شکست‌خورده افزود.

امام جمعه چهارباغ با اشاره با جایگاه مهم و بی بدیل مرجعیت و نقش مردم در طول تاریخ افزود: ترکیب سه عنصر اسلام، مرجعیت و مردم قدرتی به وجود آورد که تمامی توان رژیم شاه و حمایت‌های بی‌نظیر قدرت‌های بزرگ دنیا نتوانست این قدرت را شکست دهد.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با انگیزه دینی و مذهبی و بدون اتکاء به هیچ قدرت و ابرقدرتی با دست خالی و با دلی مطمئن در برابر رژیم تا دندان مسلح و اربابانش ایستادند و انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیروزی رساندند.

امام‌ جمعه چهار باغ ادامه داد: در دوره‌ی پهلوی یکی از رایج‌ترین تبلیغات «نمی توانیم» بود، اما امروزه با عنایت خداوند متعال و رهبری مدبرانه امامین انقلاب اسلامی قامت عمل را به «می توانیم» بخشیده ایم.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به برخی از از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی افزود: ایران در سالهای اخیر دارایی‌های بسیار راهبردی صنعتی، هسته‌ای و نظامی خود را به زیر کوه‌ها منتقل ساخته و با نشان دادن آنها علاوه بر قدرت‌نمایی، پیام آمادگی خود در برابر حملات هوایی گسترده را به طرف‌های متخاصم فرستاده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چهارباغ، اقدام ضد بشری دولت امریکا را در خصوص جلوگیری از کمک رساندن کشورها به مردم زلزله زده سوریه را محکوم کرد و گفت: آمریکا به هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد به زلزله زدگان سوری کمک کنند چون «سوریه تحریم است» این حقیقت چهره بزک کرده آمریکاست.

وی درا پایان از همدلی و همراهی وکمک‌های مومنانه مردم شهرستان چهارباغ به زلزله زدگان خوی تشکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha