یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه قزوین و استاندار

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار قزوین با صدور پیام مشترکی مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با صدور پیام‌ مشترکی، مردم انقلابی استان قزوین را به حضور پرشور در یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ (ابراهیم/۵)

اینک که چهل‌وچهارمین بهار انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم، پژواک صدای انقلاب امام خمینی(ره) با رهبری و درایت‌های رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در تمام جهان طنین‌انداز شده است و بازتاب این خورشید درخشان از مدرسه فیضیه توسعه یافته و بسیاری از کشورهای اسلامی را روشن و همراه کرده است.

امروز مستضعفان جهان به انقلاب اسلامی امید بسته‌اند، چرا که انقلاب اسلامی مظهر پیروزی مستضعفان بر مستکبران و تحقق بخش وعده تخلف ناپذیر خداوند است که فرمود: «وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُون»، و به راستی زمین را بندگان شایسته به ارث خواهند برد.

آخرین تلاش‌های بی‌وقفه دشمن برای تزلزل نظام مقدس جمهوری اسلامی که به ویژه در ماه‌های گذشته به خوبی مشهود بود، با حضور حماسی مردم در صحنه و حمایت از انقلاب اسلامی خنثی شد. ان‌شاءالله امسال نیز همه با هم با وحدت و همدلی در حمایت هر چه بیشتر از ارزش‌های انقلاب اسلامی به میدان می‌آییم و دِین خود را نسبت به بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن ادا خواهیم کرد.

عبدالکریم عابدینی محمدمهدی اعلایی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین استاندار قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha