یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
22 بهمن

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران که به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر شد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِ‍م و لا هُم یَحزَنُون سوره احقاف/ آیه ۱۳

دهه فجر و یوم الله ٢٢ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانۀ زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) طومار ٢۵٠٠ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

در چهل و چهارمین بهار آزادی، یاد و خاطره دلاوری‌های شهدای گلگون کفن میهن اسلامی مان را گرامی می داریم. دلیر مردان انقلابی که به ندای حق طلبی و عدالت جویی رادمرد الهی لبیک گفتند و با فداکاری و جانفشانی‌های بسیار از این مرز و بوم دفاع کردند و به بهای اهدای جان‌های عزیز خود، درخت انقلاب را آبیاری نموده و تناور ساختند.

سران استکبار و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا از شروع نهضت بزرگ انقلاب اسلامی ایران با توطئه‌های گوناگون از جمله ترور، تحمیل ۸ سال جنگ، تحریم‌های ظالمانه و دیگر دسیسه ها سعی کردند از حرکت و پیشرفت انقلاب اسلامی جلوگیری کنند اما حضور همیشه مردم در صحنه‌ها با اتحاد و یکپارچگی زیر سایه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) همواره دشمنان را مایوس کرده است.

ملت عزیز و سربلند ایران اسلامی در طول بیش از چهار دهه، پنجه در پنجه دشمنان انقلاب مقاومت کرده و با حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، وفاداری و پایبندی خویش به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشان داده‌ و حمایت‌کرده‌اند، مردم در دفاع از این ارزش‌ها تا پای جان ایستاده‌ و با وجود مشکلات و کارشکنی‌های فراوان دشمنان همچنان از شرف و کرامتی که انقلاب اسلامی به آن‌ها داده پاسداری می‌کنند، بی‌تردید ۲۲ بهمن امسال شاهد حضور بانشاط و امیدوار مردم انقلابی عزیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه خواهیم بود تا بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار وارد کنند.

حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره امام خمینی‌ رحمه‌الله‌علیه و شهیدان گرانقدر را گرامی داشته و ضمن بیعت مجدد با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از فضلا، اساتید، طلاب و همه ملت شریف و بصیر ایران دعوت می‌کند تا حضوری باشکوه‌ و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند.

مجتبی فاضل

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha