چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
یاری

حوزه/ نویسنده و پژوهشگر انقلاب اسلامی تصریح کرد: یکی از مشکلات ما در جنگ شناختی ناظر به خودتحقیری است که متأسفانه عده ای به این خاطر نمی توانند حقانیت و عظمت انقلاب اسلامی را درک کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر محمدجواد یاری طی سخنانی در دوره توانمندسازی طلاب و روحانیون بسیجی در عرصه جهاد تبیین که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد، اظهار داشت: آن چه مهم است این که باید ضمن بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، حقایق رژیم پهلوی و خیانت های آنان به کشور نیز گفته شود تا مبادا دشمن با رسانه های خود حقایق را وارونه نشان دهد.

وی افزود: در دوران رضاشاه و پسرش محمدرضا، بخش های مهمی از کشور به بیگانگان داده شد و حال آن که ما در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاکمان را به بیگانه ندادیم.

یاری با تأکید بر این که اقتدار و عزت امروز کشور به برکت انقلاب اسلامی است، گفت: به لطف الهی در بسیاری از عرصه ها ایران اسلامی جزو چند کشور معدود دارای فناوری برتر دنیاست اما متأسفانه برخی از مردم تحت تأثیر القائات رسانه ای دچار خودتحقیری هستند و نمی توانند عظمت و حقانیت انقلاب اسلامی و دستاوردهای خیره کننده آن را ببینند و درک کنند.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: در قضایای چند ماه گذشته و در جنگ شناختی و تحت تأثیر رسانه ها و فضای مجازی، این توهم برای برخی افراد اعم از دوست و دشمن ایجاد شده بود که جمهوری اسلامی ایران رفتنی است و حال آن که در محاسبات خود دچار اشتباه شده بودند.

وی با بیان این که به اذعان بسیاری از اندیشمندان و متفکران غربی، جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر جزو قدرتهای برتر جهان به شمار می رود، گفت: باید حس خودتحقیری را در بین نسل جدید از بین برویم و حقایق را به درستی بیان کنیم که در آن صورت جوانان و نوجوانان به داشته های خود افتخار می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha