چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
نقدی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی هرگز پشت ولایت را خالی نکرده و نخواهد کرد، گفت: ملت ایران اسلامی در مقابل جنگ روانی و توطئه‌های دشمنان، با بصیرت و روشنگری پشت ولایت می‌ایستند و این نمایش عظیم مردمی، علامت این ایستادگی و مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در جمع مردم خرم آباد، با اشاره به اینکه امنیت، صلابت، اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است، اظهار داشت: مردم غیور و ولایی ایران اسلامی امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، وفاداری خود را به نظام، شهدا و امامین انقلاب اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی با حضور به موقع خود در صحنه‌های مختلف، از انقلاب حراست و صیانت نموده‌اند، گفت: مردم استان لرستان مردمی ولایتمدار، با بصیرت و شهیدپرور هستند و بیش از ۶ هزار و ۵۵۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم استان لرستان معنای غیرت و جوانمردی هستند، خاطرنشان کرد: دلاور مردی‌ها و ایستادگی مردم این دیار در مبارزه با حکومت ستم شاهی و دوران دفاع مقدس ستودنی است.

سردار نقدی با قدردانی از حضور گسترده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، یادآور شد: مردم امروز حماسه آفریدند و دشمنان نظام را ناامید و مأیوس کردند.

ایران اسلامی از قوی‌ترین قدرت‌های دفاعی منطقه و دنیا است

سردار نقدی با بیان اینکه قدرت دفاعی ایران اسلامی امروز در منطقه بی‌نظیر است، افزود: همه دنیا معترف هستند که ایران اسلامی از قوی‌ترین قدرت‌های دفاعی منطقه و دنیا است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در عرصه‌های گوناگون در رتبه‌های بالا قرار دارد، اظهار کرد: دشمنان از پیشرفت ایران اسلامی هراس و وحشت دارند و همین عامل موجب دشمنی بیش از پیش آنان با ایران شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ایران کشوری با اراده است، خاطرنشان کرد: این موضوع برای دشمنان که می‌خواهند ایران را چپاول کنند، سخت و غیر قابل تحمل است.

سردار نقدی با بیان اینکه ایران امروز در همه بخش‌ها و عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد، یادآور شد: امروز ایران در عرصه‌های نظامی، دفاعی، پزشکی و علمی از کشورهای پیشرو است.

وی با اشاره به تبلیغات دروغین رسانه‌های معاند علیه ملت ایران، افزود: ایران اسلامی الگویی را از خود ارائه کرد که مورد احترام دنیا است و در مقابل همه زورگویی‌ها ایستاده و همین موضوع دشمن را عصبانی کرده است.

ملت ایران پشت ولایت را خالی نخواهد کرد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی هرگز پشت ولایت را خالی نکرده و نخواهد کرد، گفت: ملت ایران اسلامی در مقابل جنگ روانی و توطئه‌های دشمنان، با بصیرت و روشنگری پشت ولایت می‌ایستند و این نمایش عظیم مردمی، علامت این ایستادگی و مقاومت است.

سردار نقدی با اشاره به سقوط و افول قدرت آمریکا در منطقه و جهان، یادآور شد: آمریکا در همه زمینه‌ها رو به افول و نابودی است و این برای استکبار غیر قابل تحمل خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha