دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ حضور پرشور روحانیون و مردم تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای از حضور ملت در مراسم ۲۲ بهمن قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای از حضور ملت در مراسم ۲۲ بهمن قدردانی و تشکر کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال، باشکوه‌ترین صحنه نمایش اقتدار و صلابت در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است که امسال با حضور پرشور و لحظه شناسی ملت مومن و معتقد به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت و مردم با ایمان و غیور ایران اسلامی همراه بود.

اهالی بصیر و انقلابی آذربایجان شرقی و تبریز شهیدپرور، یکبار دیگر همانند چهل و سه سال گذشته، امروز نیز با حضور گسترده و پرشور خود صحنه‌هایی بدیع از آرمان‌گرایی و انقلابی‌گری خود را در گام دوم انقلاب خلق کردند و با رقم زدن ۲۲ بهمن ماندگار، بار دیگر پایبندی به ارزش‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و تبعیت محض از مقتدای عظیم الشأن امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را به جهانیان نشان دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، از حضور آگاهانه، پر شور و حماسی مردم متدین، بصیر و لحظه شناس سراسر استان بویژه تبریز قهرمان از هر قشر و با هر سلیقه‌ای که با درک درست و حضور در صحنه، خالق حماسه ماندگاری دیگر در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی گردیدند، تقدیر و تشکر نموده و مراتب سپاس و امتنان خود را از این مردم فهیم اعلام نموده و دوام توفیقات ملت شریف و قدرشناس را از خداوند قادر متعال مسألت می‌نماید.

همچنین از هدایت‌های داهیانه نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم(دامت برکاته) و حمایت‌های پدرانه استاندار مکتبی، سردار خرّم و همکاری‌های صمیمانه مسئولین دلسوز استانی در بزرگداشت جشن انقلاب اسلامی قدردانی می‌گردد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha