سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان با صدور پیامی مشترک، از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

بحمدالله انقلاب اسلامی ایران وارد چهل و پنجمین سالگرد حیات خود شد و باز هم به مدد ملت امام حسین علیه السلام جانی تازه یافت و حیاتی نو هدیه کرد.

در روزگار سختِ صبر و بصیرت و در آزمون سنگین و مهیبِ اراده و تشخیص، مردم عزیز ایران به خوبی توانستند میان گله‌ها و انجام وظیفه‌ها فرق بگذارند و زمان انجام تکلیف در میدان حاضر گردند.

خسته مباد گام‌های استوارتان!

حقا که شایسته بهترین‌ها هستید، حقا که شهادت امام راحل صدق و راستین است که فرمود، من شهادت می‌دهم مردم ما از امت صدر اسلام و از امت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و امیرالمؤمنین علیه السلام بهتر و برترند.

و درود بر مردم مقاوم خوزستان!

سلام بر عرب و لر و بختیاری و پارس و کرد و همه اقوام و عشایر خوزستان بزرگ، سلام خداوند بر شما که حماسه آفرینی را مشق فرزندان‌تان کرده‌اید و بعد از قریب به نیم قرن از طلوع جمهوری اسلامی، قدرتمند و غیور ایستاده‌اید.

امید که پروردگار متعال توفیقات مسئولان محترم جمهوری اسلامی را در تقدیر بهترین‌ها روزافزون کند و موانع خارجی و داخلی رشد و پیشرفت مادی و معنوی این مردم عزیز را از میان بردارد.

و السلام علی عباد الله الصالحین

۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha