شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
سعید عطفی

حوزه/ رفیق فابریک سعید چنین روایت می‌کرد که کلا کار با کودک را دوست دارد. همّ و غمّ همیشگی اش این سوال جدی است که آینده بچه ها و نوجوانان کشور چه خواهد شد؟ به شدت معتقد به کار فرهنگی و وقت گذرانی با دهه نودی هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سعید عطفی از طلاب دهه هشتادی و روحانی جهادی و فعال فرهنگی در زلزله خوی است که هم برای نوجوانان برنامه شاد اجرا می کند و هم آنچه در خوی روی می دهد را روایت می کند.

دوستان طلبه اش تعریف می‌کنند که از زمان وقوع زلزله مثل بقیه طلاب قرارگاه خواب ندارد و شب و روز نمی شناسد. دائم در فکر و خیال کمپ های مناطق زلزله زده است. با اینکه در تدارکات هم خیلی فعالیت دارد، اما دغدغه مرکزی اش، کودکانِ نگرانی است که روزهای تلخی را به دور از خانه های گرم و آرامشان سپری می‌کنند.

رفیق فابریکش چنین روایت می‌کرد که کلا کار با کودک را دوست دارد. هم و غم همیشگی اش این سؤال جدی است که آینده بچه‌ها و نوجوانان کشور چه خواهد شد؟ به شدت معتقد به کار فرهنگی و وقت گذرانی با دهه نودی هاست.

شنیدن دغدغه هایشان و گاهی جهت دهی به نگرش و شناخت بچه ها به دنیا و زندگی در اولویت فعالیت های فرهنگی‌اش قرار دارد. روز اول فعالیتش در ایام زلزله که میان بچه ها رفته بود، به پنج نفر از بچه های کمپ، سرود ملی را یاد داد و بچه ها هم با اشتیاق مثال زدنی، حفظ کردند.

می‌گفت: اگر این ها (بچه ها) بتوانند هویت مذهبی و ملی شان را درونی‌سازی کنند، تاب‌آوری و مقاومت بالایی مقابل حوادث راهزن روزگار و سارقان فکر و فرهنگ خواهند داشت. ۲۲بهمن هم در سوز سرما بند و بساط بازی و سرگرمی را جمع کرد و توپ و بادکنک به دوش، سمت کمپ ها راه افتاد تا خاطره بهمن ماهی قشنگی را برای بچه‌ها رقم بزند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha