یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی هرمزگان

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین قمی گفت: دشمنان با استفاده از ابزارهای رسانه ای تصویر مردم ما را به گونه ای که هستند نشان نمی‌دهند. از وارونه سازی و تحریف حقایق با استفاده از ابزار رسانه روایتی را می سازند و بر اساس میل خود مردم ایران را نشان می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز دوشنبه ۲۴بهمن در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان که در سالن آمفی تئاتر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: در زمانی که به فرموده مقام معظم رهبری جنگ سنگین تبلیغاتی علیه انقلاب اسلامی به راه افتاده تنها علاج آن جهاد تبیین است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: یکی از مهمترین عواملی که می تواند تبیین را رقم بزند و ریشه در فهم قرآنی دارد این است که حقایق بصورت واقعی و صادقانه به مردم عرضه شود. برای بیان حقایق در جنگ تبلیغاتی باید با بینش روایت های صحیح استفاده شود.

وی اظهار کرد: دشمنان با استفاده از ابزارهای رسانه ای تصویر مردم ما را به گونه ای که هستند نشان نمی دهند. از وارونه سازی و تحریف حقایق با استفاده از ابزار رسانه روایتی را می سازند و بر اساس میل خود مردم ایران را نشان می دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی گفت: هنرمندانه روایت کردن از حوادث و رویداد ها یک وظیفه عمومی است.

وی با بیان اینکه خوبی های مردم را روایت کردن مصداق جهاد تبیین است، تصریح کرد: خوبی‌های مردم را روایت کنید و اگر کوتاهی کردید دچار صدمات خواهید شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: تصویر جامعه را مخدوش به خودشان تحویل ندهید؛ خوبی ها را باید نشر داد و مردم را باید جدی گرفت تا همراه با روحانیت بتوانند روایت های صحیح انقلاب را عرضه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha