دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت الاسلام علی رعنا رهبرخواه - روحانی مضروب تهرانی

ضارب بعد از ضربات چاقو به کمر، سر و چشم او را از روی پله به روی زمین انداخته و به دلیل خونریزی شدید عبا و عمامه حاج آقا غرق خون بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ خبری منتشر شد مبنی بر این که یکی از اساتید روحانی دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی‌پور تهران، روبروی این دانشکده در خیابان دماوند با چاقو مورد سوء قصد قرار گرفته و برای درمان به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شد و هم اکنون هم بستری است.

بیشتر بخوانید:

حمله با چاقو به یک روحانی در تهران

این روحانی، حجت الاسلام علی رعنا رهبرخواه استاد دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی‌پور و استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد جنوب تهران است.

صوت| توضیح برادر حجت الاسلام رهبرخواه درباره حادثه

برادر حجت الاسلام رهبرخواه درباره جزئیات حادثه به خبرنگار ما می گوید: برادرم با لباس روحانیت برای تدریس در حال تردد از پله برقی ایستگاه اتوبوس خیابان دماوند مقابل دانشکده شهید شمسی پور بود که یک نفر از پشت به او حمله کرده و چند ضربه چاقو به کمر، سر و چشم او زده است که ضربات عمیق بوده و آسیب جدی دیده است. فرد ضارب بعد از ضربات چاقو او را از روی پله به روی زمین انداخته و به دلیل خونریزی شدید عبا و عمامه حاج آقا غرق خون بود. با حضور مسئولان و اساتید و دانشجویان دانشکده در کنار بدن خونین برادرم و تماس با اورژانس، ایشان به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل و الان تحت درمان است. البته وضعیت او مناسب نیست و بیشترین آسیب به چشمش رسیده است، چون ضربه عمقی بوده است.

او از تأخیر حضور اورژانس هم گلایه کرد و از پیگیری حادثه توسط پلیس خبر داد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده و تماس با مسئول صیانت مدیریت حوزه علمیه تهران فرد ضارب سوار بر موتورسیکلت بوده و همچنان فراری است که مسئولان حوزه علمیه استان با تعامل مسئولان انتظامی و امنیتی پیگیر دستگیری ضارب بوده و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

گزارش: علی علی زاده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    5 0
    تا کی باید شاهد چنین ماجراهایی باشیم؟؟؟؟
    • راهکار! IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      0 0
      صدا و سیما بایستی علاوه بر مصاحبه با بی حجاب و بدحجاب ها، با اراذل و‌ اوباش هم مصاحبه بکند، از همین الآن نسبت به ضارب عفو بشود، اعلان عمومی بشود که به قاتلان و ضاربان جایزه می دهیم. اسلام رحمانی.
  • بهنام IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    باید سریع پیگری وبا اطلاع رسانی کامل که درس عبرت برای دیگران شود و با احتیاط که موجب سوء استفاده رسانه های غربی نشود
  • ط IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    0 0
    نیروی انتطامی شایسته است هر چه سریعتر بزای دستگیری مجرم یا مجرمین وارد عمل شود. و همچنین این روحانی عزیز به یاد داشته باشد در هیچ صورتی از شکایت صرف نظر نکند. باید این دسته افراد که امنیت دیگران را به خطر می‌اندازد، سخت مجازات شوند
  • زهرا IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    0 0
    بنده خدا😔
  • گذشت نابجا IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    0 0
    از امیر المؤمنین (علیه السّلام) چنین روایت شده است که فرمود: العَفوُ يُفسِدُ مِنَ اللَّئيمِ بِقَدرِ إصلاحِهِ مِنَ الكَريمِ.[۳] گذشت به همان اندازه كه شخص بزرگوار را درست مى‌كند، شخص فرومايه را تباه مى‌گرداند. همچنین گاهی عفو و گذشت به صلاح دین یا جامعه نیست، در این صورت نیز نباید عفو و بخشش صورت بگیرد. در روایت دیگری از آن حضرت چنین نقل شده است: جازِ بِالحَسَنَةِ و تَجاوَزْ عَنِ السَّيِّئَةِ ما لَم يَكُن ثَلماً في الدِّينِ أو وَهناً في سُلطانِ الإسلامِ.[۴] [بدى را] به نيكى پاداش ده و از بدى درگذر، به شرط آن كه به دين لطمه‌اى نزند يا در قدرت اسلام ضعفى پديد نياورد. [۳] كنز الفوائد، کراجکی، ج۲، ص۱۸۲. [۴] غرر الحكم، تمیمی آمدی، ح۴۷۸۸.
  • بازی نه IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    0 0
    آن چه با نام ورزش در صدا و سیما برجسته شده و می شود، عملا تولید بزهکار و ترویج آن می کند بخصوص ورزش زنان که ابزار عادی شدن پوشش های کذایی شده است.
  • کارهای جهادی IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    0 0
    بجای بازی، کارهای جهادی جوانان را برجسته کنیم. کارهای جهادی هم تفریح است، هم تخلیه صحیح انرژی است هم انرژی تلف نمی شود و بازده دارد هم جهادگر ساخته می شود هم سرجمع فعالیتها علاوه بر رفع مشکل مردم می تواند به تهیه موارد اساسی خود جهادی بیانجامد مثل مسکن.