سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حدائق

حوزه/ عضو جامعه روحانیت شیراز گفت: امروز نوک پیکان هجمه های دشمن به سمت امام زمان (عج) و باور مهدویت است و همه تلاش خود را می کند که جامعه را نسبت به شخصیتی که منجی و فریادرس بشریت خواهد بود مایوس کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با اشاره به اینکه در مرحله نخست باید به فعالیت های فرهنگی و اعتقادی داشته باشیم، اظهار کرد: خمیرمایه اعتقادات را در شخص تقویت کنیم تا به وظیفه اش عمل کند.

وی در ادامه با تصریح بر اینکه خدمت در نظام اسلامی مسئولیت سنگینی است، اضافه کرد: اساس فلسفه خلقت معرفت است، اساس تعالیم دینی هم این است که مردم به معرفت دینی نزدیک تر شوند.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز عدم معرفت را یکی از ضعف ها در جرائم، تخلفات و قانون گریزی ها برشمرد و خاطرنشان کرد: یک انسان با معرفت نمی توان یافت که ظلم، جنایت و کم کاری کند، اگر معرفت آمد به دنبال آن بندگی می‌آید و قالب بندگی انسان شکل می گیرد و به وظیفه خود عمل می کند.

اعتقاد مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس بر این است که اساس کار مسئولان باید بالا بردن معرفت باشد و زمینه آشنا شدن بهتر مردم با امام زمان (عج) را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال مایوس کردن جامعه از وجود منجی است، مطرح کرد: امروز نوک پیکان هجمه های دشمن به سمت امام زمان (عج) و باور مهدویت است و همه تلاش خود را می کند که جامعه را نسبت به شخصیتی که منجی و فریاد رس بشریت خواهد بود مایوس کند.

عضو جامعه روحانیت شیراز در پایان گفت: اگر می خواهیم مشکلات اقتصادی جامعه را حل کنیم ابتدا باید مشکلات اعتقادی را حل کنیم و پرورش فکری جامعه را بالا ببریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha