جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
کد خبر: 1071717
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
ث

حوزه / با حضور کم توانان ذهنی و جسمی، جشن عید مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در تالار شهر فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان ویژه برنامه عید مبعث پیامبر اکرم (ص)، شب گذشته به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با مشارکت موسسه نور امید، با حضور خانواده های کم توانان ذهنی و جسمی در تالار شهر فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد.

این برنامه که از سری برنامه های نشاط اجتماعی و افزایش آن در بین شهروندان کاشانی برگزار شد، اعضای توانیاب کم توان ذهنی و جسمی موسسه نور امید کاشان به همراه خانواده هایشان حضور داشتند و شاهد برنامه های متنوع و شاد این مراسم بودند.

فخری السادات هاشمی موحد مدیر عامل موسسه نور امید کاشان در این مراسم ضمن تبریک عید مبعث پیامبر اکرم (ص) و با ارائه گزارشی از فعالیت ها افزود: تعداد پرونده های فعال این موسسه ۲۰۰ نفر پسر و دختر می باشد که از سن ۳ سال تا ۵۰ سال را شامل می شود و به ارائه خدمات مختلف در حوزه های درمانی، آموزشی، ورزشی، اشتغال و معیشتی به مددجویان و خانواده های آنان می پردازد.

وی، خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات این موسسه کمک جهت تهیه مسکن متاهلین، برگزاری جشن عروسی و خرید بازار، پیدا کردن شغل مناسب و متناسب با وضعیت آنها، پرداخت هزینه های درمانی و دارویی و همچنین گفتار درمانی و کار درمانی برای مددجویان می باشد.

هاشمی موحد، مهمترین دغدغه خانواده های این عزیزان را مربوط به نگهداری آنها پس از فوت پدر و مادر دانست و اینکه قرار است فرزندان آنها در کجا نگهداری شوند.

وی از خیرین درخواست کرد تا در صورت امکان موسسه را در ساخت مکانی جهت نگهداری و حمایت از کم توانان جسمی و ذهنی یاری رسانند.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha