پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
مقیمی حاجی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه‌های علمیه، برپایی نمایشگاه کتاب دین را فرصتی برای پژوهشگران و طلاب دانست و از عموم طلاب و اساتید حوزه برای بهره‌مندی و بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور در بازدید از نمایشگاه کتاب دین، ترویج فرهنگ کتابخوانی را عامل افزایش علم، معرفت و افزایش عمق اطلاعات جامعه دانست و گفت: ناشران متخصص حوزه دین در نمایشگاه دین گردهم آمده‌اند و این نمایشگاه، فرصتی را فراهم آورده تا مخاطبان کتب دینی با تازه‌های نشر به راحتی آشنا شوند.

وی، نمایشگاه کتاب دین را فرصتی برای رفع نیازمندی‌های محققان و پژوهشگران عنوان کرد و افزود: از همه دست‌اندرکاران نمایشگاه کتاب دین که این فرصت را برای پژوهشگران و محققان فراهم آورده‌اند تقدیر می‌کنیم.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه با اشاره به برگزاری همایش کتاب سال حوزه و رقابت هزار کتاب جدید در حوزه دین در این همایش گفت: تازه‌های نشر برتر بعد از ارزیابی نهایی به عموم مخاطبان معرفی شدند.

وی از حضور انتشارات مراکز حوزوی و انتشارات حوزه‌های علمیه در نمایشگاه کتاب دین یاد کرد و گفت: از عموم طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه برای بازدید و بهره‌مندی از نمایشگاه کتاب دین دعوت می‌کنیم.

خاطرنشان می‌شود ششمین نمایشگاه کتاب دین از ۲۶ بهمن‌ تا اول اسفند ١٤٠١ صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha