شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کمک ها به سوریه

حوزه/ کمک های انسانی عراقی ها به زلزله زدگان سوریه ادامه دارد و دیروز گردان های حزب الله عراق کاروان جدیدی را به شهر حلب فرستادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کمک های انسانی عراقی به زلزله زدگان سوریه ادامه دارد و دیروز گردان های حزب الله عراق کاروان جدیدی که بالغ بر ۲۰ کامیون حامل تمامی انواع کمک ها بود را به شهر حلب فرستادند و میان زلزله زدگان توزیع شد.

محمد محیی مسئول رسانه گردان های حزب الله عراق به وبگاه خبری العهد گفت: کاروان جدیدی که وارد سوریه شده، شامل بیش از ۲۰ کامیون می باشد که محتویات آن مواد غذایی و کمکی است که از سوی عراقی ها برای مردم سوریه و با هدف شکستن محاصره اقتصادی سوریه ارسال شده است.

وی تأکید کرد: محور مقاومت از ایران، عراق، یمن، لبنان و سوریه همانند خاری در چشم توطئه گران و کشور های استعمارگر در رأس آن آمریکا و اسرائیل و دنباله های آن در منطقه باقی خواهد ماند.

عضو حزب الله عراق به نقش بزرگ مراجع معنوی عراق در تشویق عراقی ها به کمک رسانی به برادران سوریه ای اشاره کرد و گفت: گردان حزب الله و مردم عراق انتخاب کردند که از محاصره ملت سوریه توسط آمریکا عبور کنند و کاروان های کمک رسانی را به سرزمین های سوریه برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha